پنج مورد از برترین لوازم خانگی هوشمند جدید در سال 2021

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

پنج مورد از برترین لوازم خانگی هوشمند جدید در سال 2021

امسال تعداد لوازم خانگی هوشمند در حال افزایش است تا هم مشتریان بیشتری را جذب کند و هم زندگی این افراد را تحت تاثیر قرار دهد. در این مقاله با پنج مورد از جذاب ترین و برترین لوازم هوشمندی که در بازارهای بزرگ جهانی ظاهر شده اند آشنا می شوید.
تلویزیون OLED 4K ال جی
ال‌جی یکی از نوآورترین برندها است که معمولاً در نمایشگاه‌های فناوری نامزد یا نامزد یا برنده جوایز می‌شود و تلویزیون 48 اینچی OLED 4K ال‌جی یکی از برندگان CES 2021 بود.
این تلویزیون هوشمند که یکی از شاهکارهای ال جی در سال جدید میلادی است، نه تنها امکانات تلویزیون های قبلی را بهینه کرده است. بلکه سرعت پاسخگویی به دستورات اجرایی را افزایش می دهد تا کاربر با سرعت بیشتری به نتیجه دلخواه برسد. این تلویزیون همچنین از فناوری 4K HFR استفاده می کند تا لذت تماشای بازی، فیلم و بازی های ویدیویی را به حداکثر برساند. اگر به دنبال یک تلویزیون فوق مدرن و هوشمند هستید، مدل 48 اینچی ال جی را از دست ندهید.
یخچال ال جی InstaView ThinQ
یکی دیگر از محصولات ال جی که امسال توانست توجه زیادی را به خود جلب کند، یخچال هوشمند InstaView ThinQ این برند بود. تنها کاری که برای استفاده از این یخچال باید انجام دهید این است که اپلیکیشن  LG ThinQ را روی گوشی هوشمند خود داشته باشید تا بتوانید از طریق Google Assistant یا Amazon Alexa به یخچال خود دستورات صوتی بدهید.
همچنین زمانی که در یخچال بماند یا مشکلی پیش بیاید، این اپلیکیشن به شما اطلاع می دهد تا مشکل را حل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این برنامه، توصیه می شود این مقاله را مطالعه کنید. با این یخچال می توانید فراتر از درهای بسته یخچال را ببینید و تجربه کاربری خود را از یک آشپزخانه هوشمند افزایش دهید.
شیر آب هوشمند U By Moen
یکی از وقت گیرترین کارهایی که در همه گیری ها انجام می شود، شستن شیر آب بعد از هر بار لمس بود. Moen با ساخت یک شیر آب هوشمند U توانست این مشکل را حل کند. این شیر آب هوشمند اصلا نیازی به لمس ندارد و با فرمان صوتی باز و بسته می شود. بنابراین کاربرانی که از بلندگوهای هوشمند یا اکوسیستم‌های هوشمند در خانه‌های خود استفاده می‌کنند، می‌توانند به راحتی شیر آب را بدون نیاز به جابجایی کنترل کنند.
جاروبرقی ربات شیائومی
شیائومی برند دیگری است که در زمینه لوازم خانگی هوشمند خواهد درخشید. این برند با تولید جاروبرقی روباتیک Roborock S7 توانست جاروبرقی های هوشمند را متحول کند. این جاروبرقی نه تنها ویژگی های جاروبرقی های هوشمند قبلی را دارد، بلکه کاملاً به روز شده است و ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
 امکاناتی مانند قابلیت بلند شدن از سطح زمین و قرار گرفتن بر روی شارژر، تمیز کردن خودکار زباله ها و تبدیل شدن به یک جاروبرقی دستی. همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن هوم می برند شیائومی، زمان کارکرد این جاروبرقی را مشخص کنید.
با خرید جاروبرقی هوشمند دیگر نیازی به خرید جاروبرقی معمولی نخواهید داشت; خرید جاروبرقی مانند جارو شارژی بلک اند دکر از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا می تواند برای نظافت آشپزخانه یا میز کار شما و با قیمت کمتر مناسب باشد تا با جاروبرقی رباتیک به تمیز نگه داشتن منزل شما کمک کند.
خشک کن هوشمند شیائومی
خشک کردن لباس ها به خصوص در ماه های سرد سال اغلب سخت است و وجود رادیاتورهای متعدد معمولا نمی تواند پاسخگوی حجم زیاد لباس های شسته شده و خیس باشد. به همین دلیل استفاده از خشک کن های شیائومی می تواند ایده خوبی برای کاربرانی باشد که به زندگی هوشمند علاقه دارند.
خشک کن هوشمند شیائومی یک دستگاه 12 کیلوگرمی است که به سقف متصل می شود و وزن 30 کیلوگرم را تحمل می کند. این دستگاه قابلیت باز و بسته شدن دارد و مجهز به چهار حالت خشک کن برای انواع پارچه می باشد. کافی است این دستگاه را نصب کنید و از طریق اپلیکیشن شیائومی یا فناوری لمسی دستگاه، زمان مناسب برای خشک شدن لباس ها را تنظیم کنید تا دستگاه به صورت خودکار لباس ها را خشک کند.
 لباس ها پس از مدت زمان خشک شدن مشخص شده به شما تحویل داده می شود و می توانید با استفاده از اتو بخار، پرس اتو ایستاده یا بخارپز، تمامی چروک های آن را از بین ببرید. در حال حاضر انواع اتو پاناسونیک از بهترین های موجود در بازار هستند که امکانات و قیمت مناسبی را برای خرید ارائه می دهند و می توانند مکمل فعالیت های خشک کن هوشمند شما باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.