هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۲۱ فروردین ۰۳

هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند

هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند https://d77.ir/هندی‌ها-محموله‌های-گران-lng-را-پس-دادند/ دنیای 77 Sun, 15 Aug 2021 00:53:49 0000 اقتصاد و مالی https://d77.ir/هندی‌ها-محموله‌های-گران-lng-را-پس-دادند/ Petronet ، بزرگترین واردکننده گاز هند ، گفت که برخی از مشتریان آن واردات محموله های گاز طبیعی مایع (LNG) را به دلیل قیمت بالا به تعویق انداخته اند. به گزارش دنیای 77 ، مدیرعامل Petronet LNG EK Singh در یک کنفرانس خبری گفت: “برخی از خریداران خریدهای خود را کاهش داده و برنامه حمل …

Petronet ، بزرگترین واردکننده گاز هند ، گفت که برخی از مشتریان آن واردات محموله های گاز طبیعی مایع (LNG) را به دلیل قیمت بالا به تعویق انداخته اند.

به گزارش دنیای 77 ، مدیرعامل Petronet LNG EK Singh در یک کنفرانس خبری گفت: “برخی از خریداران خریدهای خود را کاهش داده و برنامه حمل و نقل خود را تغییر داده اند.” هزینه بالای یک محموله LNG ثابت نیست و هند باید یک قرارداد بلند مدت امضا کند.

Petronet با خرید سالانه 5.5 میلیون تن LNG از قطر و 1.44 میلیون تن LNG از پروژه Exxon Gorgon در استرالیا موافقت کرده است.

قیمت یک محموله LNG در بازار آسیا حدود 1 دلار برای هر MMBTU است ، در حالی که عرضه در یک قرارداد بلند مدت حدود 10 MMBTU است.

مدیر عامل شرکت Petronet می گوید: “اگر قیمت هر MMBTU به 10 10 برسد ، بخش برق هند مصرف LNG آن را کاهش می دهد.”

هند قصد دارد سهم LNG خود را در سبد سوخت خود از 6.2 درصد فعلی به 15 درصد برای کاهش انتشار کربن افزایش دهد. همچنین قصد دارد از هیدروژن در برخی مناطق استفاده کند.

سینگ گفت ، استفاده از هیدروژن در کوتاه مدت بر تقاضای LNG تأثیر نخواهد گذاشت. در حال حاضر هزینه تولید هیدروژن بسیار بیشتر است و حمل و نقل و توزیع آن یک چالش است. هیدروژن یک سوخت نوظهور و LNG یک سوخت رایج است.

هند با استفاده از گاز خنک در حمل و نقل برای کاهش مصرف گازوئیل موافقت کرده است.

به گزارش رویترز ، سینگ ، که شرکتش قصد دارد در چهار تا پنج سال آینده 1000 ایستگاه توزیع LNG بسازد ، امیدوار است هند از مدل چین پیروی کند زیرا ناوگان عظیم کامیون های آن از دیزل به LNG تغییر می کند.

انتهای پیام

خواص درمانی بادام هندی

1-مردان

بادام هندی تاثیر زیادی بر کیفیت اسپرم گذاشته و باروری مردان را زیاد می کند.

2-لاغری

بادام هندی برخلاف چربی زیاد کلسترول بد ندارد بادام هندی به سم زدایی سیستم گوارش و افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک می کند.

3-درمان کبدچرب

بادام هندی با سم زدایی از بدن به درمان کبد چرب کمک زیادی میکند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.