اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه https://evarah.ir/2021/06/اختلال-چندساعته-در-خدمات-فوریت‌های-پز/ ایواره Fri, 04 Jun 2021 15:46:18 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/اختلال-چندساعته-در-خدمات-فوریت‌های-پز/

بزرگترین ارائه دهنده خدمات تلفنی فرانسه ، شماره تلفن های اضطراری و اضطراری در سراسر کشور پس از قطع شدن در خطوط شبکه برای چندین ساعت قطع شد و در ارائه خدمات توسط خدمات فوریت های پزشکی این کشور اختلال ایجاد کرد. تمام شده. به گزارش ایواره ، اخلال در روز چهارشنبه باعث شد افراد …

منبع: خبرگذاری ایواره
اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

بزرگترین ارائه دهنده خدمات تلفنی فرانسه ، شماره تلفن های اضطراری و اضطراری در سراسر کشور پس از قطع شدن در خطوط شبکه برای چندین ساعت قطع شد و در ارائه خدمات توسط خدمات فوریت های پزشکی این کشور اختلال ایجاد کرد. تمام شده.

به گزارش ایواره ، اخلال در روز چهارشنبه باعث شد افراد نیازمند به خدمات اورژانس برای مدت چند ساعت با مراکز اورژانس تماس نگیرند و وارد مراکز درمانی نشوند.

در حالی که احتمالاً این اختلال منجر به تلفات شده است ، وزیر بهداشت می گوید هنوز زود است که بگوییم مرگ تعدادی از بیماران نیاز به خدمات به دلیل این حادثه بوده است یا خیر.

به گزارش بی بی سی ، اولیویه واران وزیر بهداشت فرانسه گفته است که در این مدت سه یا چهار مورد مرگ در سراسر کشور گزارش شده است ، اما برای تکمیل ارتباط این موارد با قطع ارتباط با مراکز اورژانس خیلی زود است.

وی به دکتر گفت: “بسته به مکانی که تماس برقرار شده است ، هیچ یک از این دو یا سه تماس برقرار نشده است.” فرانسوا برون ، رئیس م Instituteسسه اورژانس سامو ، ارائه دهنده خدمات فوریت های پزشکی ، برای کانال تلویزیونی فرانسه بیافام.

علت این اختلال هنوز مشخص نشده است.

به گزارش یورونیوز ، شکست خرابی ، که از اواخر بعد از ظهر چهارشنبه آغاز شد ، چندین ساعت طول کشید و تقریباً نیمه شب تعمیر شد. با این حال ، مقامات فرانسوی می گویند ناآرامی ها در برخی از مناطق این کشور تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد.

این اختلال به گونه ای رخ داد که تماس با شماره های اورژانس ملی ، شماره های فوریت های پزشکی ، شماره های پلیس ، شماره های آتش نشانی و شماره های اضطراری اتحادیه اروپا از کار افتاد. بعلاوه ، امکان برقراری تماس از طریق تلفن های همراه با شماره تلفن ثابت قطع شد.

در همین حال ، پرونده تحقیقات اداری و قضایی درباره مرگ یکی از این افراد ، که ممکن است به دلیل قطع شدن در شبکه تلفن نارنجی رخ داده باشد ، باز شده است.

مقتول یک مرد 63 ساله از شهر وان در غرب فرانسه بود که عصر چهارشنبه دچار ایست قلبی شد. همسر شوهر مجبور شد شوهرش را با اتومبیل به بیمارستانی در وان منتقل کند زیرا وی قادر به تماس با مرکز فوریت های پزشکی نبود اما علی رغم تلاش پزشکان برای احیای وی در اورژانس بیمارستان درگذشت.

دادستان دادگاه عمومی وان به خبرگزاری فرانسه گفت كه وی دستور تحقیق درباره مرگ این شهروند را صادر كرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.