پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز

پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز https://evarah.ir/2021/09/پیام-تبریک-رییس-مرکز-مدیریت-شبکه-وزارت/ ایواره Fri, 03 Sep 2021 12:10:58 0000 علمی و پزشکی https://evarah.ir/2021/09/پیام-تبریک-رییس-مرکز-مدیریت-شبکه-وزارت/

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در پیامی به مناسبت روز بهورز تأکید کرد که “ارزیابی بهورز تجلیل از ارزش های سیستم شبکه و مبارزه زنان و مردان برای تأمین سلامتی است. حقوق مردم و ارتقاء رشد و توسعه در جوامع روستایی. ” به گزارش ایواره و به نقل از وبدا ، در متن این …

منبع: خبرگذاری ایواره
پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در پیامی به مناسبت روز بهورز تأکید کرد که “ارزیابی بهورز تجلیل از ارزش های سیستم شبکه و مبارزه زنان و مردان برای تأمین سلامتی است. حقوق مردم و ارتقاء رشد و توسعه در جوامع روستایی. ”

به گزارش ایواره و به نقل از وبدا ، در متن این پیام آمده است: “دوازدهمین روز شهریورماه روز بهورز نامیده شده است. جشن این روز به عنوان نمادی از احترام به توسعه خدمات عمیق و جامع به روستاییان این روز فرصتی است برای تجلیل از یکی از ارزشمندترین کارکنان نظام سلامت و مربیان آنها.

بهورزان ، که افراد متمایز از نهاد روستایی هستند ، کسانی هستند که خدمات خود را به طیف وسیعی از گروه های جامعه روستایی ارائه می دهند. ارزیابی کارکنان بهداشت ، تجلیل از ارزش های سیستم شبکه و مبارزه زنان و مردان است که حقوق سلامت انسان و توسعه رشد و شکوفایی در جامعه روستایی را تضمین می کند.

در این روزها که شاهد همه گیری کووید 19 هستیم ، جنبه های مختلف خدمات بهداشتی در پیشگیری و کنترل همه گیری و ارائه خدمات فعال در تشخیص ، نظارت و ارائه بیماری برای همه اعضای جامعه روستایی روشن شده است. امروزه کارکنان بهداشت اولین حامیان روستاییان هستند که از سلامت خود محافظت می کنند و با ارائه خدمات خود به مردم احساس امنیت و آرامش می دهند. امید است کلیه این خدمات که صادقانه انجام می شود توسط پرتال واحد پذیرفته شود.

دکتر جعفر صادق تبریزی در این پیام که نامه وی به سران دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی سراسر کشور ارسال شده است ، “اطلاع رسانی گروه های رفاهی و توسعه” را یادآوری می کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
پیام تبریک رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به مناسب روز بهورز

اهمیت امنیت شبکه

در واقع هدف امنیت شبکه را میتوان جلوگیری از خسارت های ناشی از دسترسی غیرمجاز به منابع و داده ها دانست و به طور کلی امنیت شبکه برای پیشگیری از مسائل زیر مطرح میشود:

1- یکی از اهداف امنیت شبکه پیشگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به داده های یک شبکه و نقض محرمانگی اطلاعات است.

2- دومین هدف امنیت شبکه پیشگیری از پاک شدن داده ها است و در واقع استفاده از ابزار Backupمستلزم امنیت شبکه ثابت شده است.

3- هکرها همه جا در کمین دسترسی به اطلاعات شما هستند، آن ها به راحتی میتوانند داده های شما را دستکاری کنند بدون آنکه شما متوجه تغییراتی شوید، از این رو ممکن است به کسب و کار شما خسارات زیادی وارد شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.