نگاهی به امکانات کولرگازی 12000 اجنرال

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نگاهی به امکانات کولرگازی 12000 اجنرال

کولرگازی اجنرال 12000 دارای طراحی ساده و زیبا

کولرگازی 12000 اجنرال دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است. سیستم‌های تهویه مطبوع از دو بخش تشکیل شده و دارای دو واحد هستند که از نظر مواد و کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از قسمت‌ها واحد فضای باز است که کمپرسور، رادیاتور و گاز مبرد در این قسمت قرار دارد و به دلیل ایجاد آن است. تهویه مطبوع داخلی در خارج از خانه نصب شده است و با یک پوشش فلزی، یک جعبه مستطیل شکل که داخل آن را پوشانده است و در مقابل شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است.

اما قسمت دیگر واحد داخلی است که وظیفه ارسال هوای خنک یا گرم به فضای داخلی اتاق را بر عهده دارد و وظیفه تهویه را بر عهده دارد. همچنین دارای نمایشگر برای نمایش اقدامات و تنظیمات است و می‌توانید از ریموت کنترل استفاده کنید تا تنظیمات مورد نظر خود را روی سیستم تهویه مطبوع 12000 اجنرال اینورتر اعمال کنید و از طریق صفحه نمایش مشاهده کنید. در طراحی صفحه اصلی کولر گازی اجنرال، به دلیل قرار گرفتن در محیط داخلی، توجه بیشتری به آن شده است و این تابلو به شکلی بسیار زیبا و زیبا طراحی شده است، و دارای رنگ سفید است که کاملاً با دکور خانه شما سازگار است.

کولرگازی اینورتر اجنرال 12000 با گاز مبرد
R410a

کولرگازی 12000 اجنرال دارای گاز مبرد R410a است. سیستم‌های تهویه مطبوع از گاز مبرد برای تهویه استفاده می‌کنند و نوع و کیفیت گاز تأثیر زیادی در تهویه و سرمایش دارد. در گذشته تهویه هوا از تهویه مطبوع R22 برای تهویه استفاده می‌کرد که به عنوان یکی از گازهای مضر برای محیط زیست شناخته می‌شد و اثرات مضر برای محیط زیست دارد. همچنین در میزان خنک کننده تهویه هوا و قدرت تهویه هوا تأثیر بسیار خوبی دارد. به طور کلی، کولر گازی 12000 اجنرال اینورتر دارای قدرت خنک کننده فوق العاده ای است و گاز مبرد آن از گاز جدید R410a استفاده می‌کند.

این گاز به عنوان یک گاز سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود و تأثیرات مضر برای محیط زیست ندارد و در عین حال تأثیر مثبتی بر میزان خنک کننده تهویه مطبوع دارد و قدرت تهویه هوا را بسیار بالاتر می‌برد. گازهای قدیمی‌تر برای عملکرد مناسب فشارهای بیشتری را می‌خواستند، اما گاز مبرد کم فشار R410a به راحتی به عنوان مبرد تهویه هوا عمل می‌کند و سایر کاربران در معرض ترک خوردگی و پخش گاز نیستند، بنابراین راحت هستند.

کولرگازی 12000 اینورتر اجنرال ویژگی فست کول

تهویه مطبوع اینورتر 12000 اجنرال دارای ویژگی فست کول است. معمولاً بسته به نوع سیستم تهویه هوا، خنک کننده کل محیط خانه، مدتی طول می‌کشد. شرکت اجنرال راه حلی برای حل این مشکل ارائه داده است و تهویه مطبوع آن دارای خنک کننده سریع است. این فناوری همچنین در کولرگازی 12000 اجنرال تاپ فروش تعبیه شده است. وقتی از کار خسته می‌شوید و به خانه بازمی گردید، می‌توانید از این ویژگی برای خنک کردن سریع سیستم تهویه مطبوع اجنرال 12000 استفاده کنید. در این حالت کولر گازی اجنرال با راه اندازی و شروع موتور، محیط را با تمام توان خنک می‌کند و موتور به سرعت هوا را شروع می‌کند و فضای کاملاً خنک و هوای سالم را برای شما فراهم می‌کند. تهویه مطبوع 12000 پس از اتمام تهویه و رسیدن به دمای اتاق به حد مطلوب از این حالت خارج شده و به طور عادی کار خود را ادامه می‌دهد.
 
مرجع مقاله:

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.