مانور جنگنده‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بر فراز تنگه بسفر

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مانور جنگنده‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بر فراز تنگه بسفر

مانور جنگنده‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بر فراز تنگه بسفر https://evarah.ir/2021/09/مانور-جنگنده‌های-ترکیه-و-جمهوری-آذربا/ Mon, 20 Sep 2021 11:58:07 0000 بین الملل https://evarah.ir/2021/09/مانور-جنگنده‌های-ترکیه-و-جمهوری-آذربا/

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، نیروهای هوایی جمهوری آذربایجان و ترکیه دوشنبه در آستانه افتتاحیه جشنواره فضایی و فناوری در استانبول نمایش هوایی برگزار کردند. به گزارش روزنامه ینی فاق آفاک ، هواپیماهای ارتش آذربایجان و ترکیه بر روی تنگه بسفر در استانبول ترکیه پرواز کردند تا آمادگی بیشتری داشته باشند. …

منبع: خبرگذاری ایواره
مانور جنگنده‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بر فراز تنگه بسفر


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، نیروهای هوایی جمهوری آذربایجان و ترکیه دوشنبه در آستانه افتتاحیه جشنواره فضایی و فناوری در استانبول نمایش هوایی برگزار کردند.

به گزارش روزنامه ینی فاق آفاک ، هواپیماهای ارتش آذربایجان و ترکیه بر روی تنگه بسفر در استانبول ترکیه پرواز کردند تا آمادگی بیشتری داشته باشند.

جنگنده های چند منظوره MiG-29 جمهوری آذربایجان و جنگنده های شبح F-16 و F-4 ترکیه در مانور هوایی حضور داشتند.

ترند نیوز همچنین گزارش داد که جنگنده ها فردا پروازهای هماهنگی را بر فراز تنگه بسفر انجام می دهند. تیم آکروباتیک هوایی ترکیه قرار است سه شنبه در کنار جنگنده ها باشد.

ژوئیه گذشته ، ترکیه و جمهوری آذربایجان تمرینات زمستانی را با استفاده از سلاح و تجهیزات بومی انجام دادند. این آموزش بر مهارت های عملیاتی در شرایط آب و هوایی سخت زمستانی متمرکز بود. ارتش ترکیه چندین دهه افسران آذربایجانی را آموزش داده است. ترکیه همچنین سومین تامین کننده تجهیزات نظامی آذربایجان است.

اخیراً رسانه ها از آموزش 72 پرسنل پهپاد نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در ترکیه خبر داده اند. در این برنامه آموزشی چهار ماهه ، پرسنل نیروی هوایی جمهوری آذربایجان آموزش های لازم را برای پرواز هواپیمای بدون سرنشین “بیرقدار” در شمال غربی ترکیه دریافت کردند. هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه (پهپادها) نقش مهمی در برتری جمهوری آذربایجان در درگیری اخیر با ارمنستان ایفا کردند.

نیروهای زمینی و دریایی هر دو کشور نیز در ماه اوت یک رزمایش دریایی و زمینی برگزار کردند.

انتهای پیام / متر



این نوشته از سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی ایواره هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

منبع: خبرگذاری ایواره
مانور جنگنده‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بر فراز تنگه بسفر

دلایل گشادی واژن

  • زایمان
  • بالا رفتن سن
  • ژنتیک
  • انجام ورزش های سنگین بدنسازی
  • بلند کردن اجسام سنگین

عوارض گشادی واژن

  • مشکل در برقراری رابطه جنسی
  • کاهش لذت جنسی
  • بی اختیاری ادرار
  • درد در لگن
  • افزایش ترشحات واژن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.