شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ظرفیت ویژه گردشگری مذهبی در شیراز مد نظر شورای شهر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ظرفیت ویژه گردشگری مذهبی در شیراز مد نظر شورای شهر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://evarah.ir/2021/06/ظرفیت-ویژه-گردشگری-مذهبی-در-شیراز-مد-نظ/ ایواره Sun, 27 Jun 2021 13:08:01 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/06/ظرفیت-ویژه-گردشگری-مذهبی-در-شیراز-مد-نظ/

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دایکام در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شورا برگزیده دهه کرامت است ، با آرزوی تولد باسعادت اهل بیت اظهار داشت: و افزود: گفته شده است که “سالی که نکوست از بهار خود ظاهر می شود” ، شما …

منبع: خبرگذاری ایواره
ظرفیت ویژه گردشگری مذهبی در شیراز مد نظر شورای شهر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دایکام در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شورا برگزیده دهه کرامت است ، با آرزوی تولد باسعادت اهل بیت اظهار داشت: و افزود: گفته شده است که “سالی که نکوست از بهار خود ظاهر می شود” ، شما زیر چتر امام رضا (ع) هستیدع) شما با هدف خاصی هستید هی تو که بسیاری از مردم هنگام حضور در انتخابات ، آن را انتخاب کرده بودند که انشاhaالله خدایا منشأ خدمات ارزنده شاید و مردم شاید شما مسئول مدت زمان خواهید بود.

وی اظهار داشت: معیارهای ارزیابی ما برای یک کار می تواند بسیار متفاوت باشد و ملاکی که از نظر اخلاقی و دینی بسیار مهم است انگیزه افراد برای انجام کار است.

وی گفت: “انگیزه هایی که ملت ما در این انتخابات داشت و به همین دلیل آنها به پای صندوق های رای آمدند ، انگیزه های بسیار مقدس بود و بنابراین مناسب است که به کسانی که رأی دادند و ملت که در این مسیر حرکت کردند تبریک بگویم و از خداوند می خواهیم که این کار را انجام دهید. “نیت خوب تأثیر خوبی دارد.

آیت الله دایکام با اشاره به اینکه شورای شهر ، پارلمان شهر و نماد حاکمیت مردم در شهر سرنوشت آنهاست ، جایگاه شوراها را در این زمینه مهم دانست.

امام جمعه شیراز با تأکید ادامه دارد برای او اولین مسئله باید رضایت مردم باشد ، وی اظهار داشت: رضایت مردم چیزی است که همه به دنبال آن هستیم اما چگونه این رضایت را مطالعه کنیم؟ همه با نگاه و درخواست خاصی به سراغ شما می آیند و اغلب درخواست های افراد متناقض و شلوغ و این با یکدیگر در تعارض است و اگر ما می خواهیم این درگیری ها را مدیریت کنیم و لذت مردم را داشته باشیم ، کار کنید خیلی سخت خواهد بود.

او تاکید کرد برای او ملاک عمل افراد نباید هدف باشد ورزیا آنها این موضوع را نکته مهمی برای اساتید اخلاق دانستند و گفتند: اگر به دنبال جلب رضایت مردم هستیم نباید هدف قرار دهیم تن پوش رفتار كردن. حتی ممکن است افراد از موقعیت و کار خوب ما متنفر باشند زیرا ممکن است فکر کنند کسی مسئول هدفی را دنبال می کند ، اما وقتی صادقانه و صادقانه رفتار کنیم ، نتیجه می رس im، این را در همه چیز در ذهن داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: این شهرستان صدها اثر عمرانی و فرهنگی دارد. آنچه برای خداست باقی است ، نه آنچه پر سر و صدا است.

وی گفت: آقای ملاصدرا که در آخرین سالهای زندگی خود در شیراز بود ، چقدر در طول زندگی در این شهر عجیب بود ، اما پس از مرگش ، چگونه شکوفا شد و همه دنیا متوجه او شدند ، زیرا کار باقی مانده است برای خدا و هر آنچه برای خداست رشد می کند و با گذشت زمان ، تأثیرات آن افزایش می یابد.

لزوم توجه به نمادگرایی در شیراز

وی در بخشی از سخنان خود تأکید کرد که در شیراز نمادهای دوره ایلخانی ، صفوی ، زندی و قاجار وجود دارد ، اما نماد معماری پایدار انقلاب اسلامی در این شهر چیست؟ وی گفت: “نمادگرایی به هدفی نیاز دارد که بتواند این مسئله را اصلاح کند ، اگر چنین نباشد ، اگرچه بیشتر نمادهای تاریخی یا مسجد هستند یا مدرسه ، یعنی یک هدف.” نیاز داشتن باقی مانده و بعد از این همه سال به نمادی تبدیل شده است.

امام جمعه شیراز تأکید کرد: شما (اعضای شورای شیراز) می خواهید یک شهر اسلامی بسازید و کار شما بزرگتر است و مسجد نیست ، زیرا جمهوری اسلامی یک طرفه و یک بعدی نیست و ما می خواهیم یک شهر اسلامی با همه جوانب و درخواست ها برای ظهور آن در جهان ؛ این نیاز به خوش بینی است شما خالص بودن در شوراهای شهر در سراسر کشور ، هر مجلسی که صادقانه تر کار کند ، شهر خود را نمادی از اسلام بیشتر می داند.

آیت الله دژکام گفت: در مدیریت قبل از تصمیم گیری جیری وقت آن است که مشورت کنید ، هر آنچه می خواهید متخصص شوید و مشاوره بگیرید و آشپزی کنید و برای تصمیم گیری عجله ای ندارید ، اما پس از تصمیم گیری جیری اگر حرف را زیر پا بگذارید ، نمی توانید ادامه دهید ، بنابراین در تصمیم خود قاطع باشید جیری وقتی تصمیمی گرفته شد ، باید از ویژگی های شورا باشد.

وی تأکید کرد: در مجموع 13 عضو شورای شیراز ، یک موضوع می تواند 7 رأی بیاورد ، بقیه باید مراقب باشند که اگر بخواهیم مدیریت کنیم ، هیچ اتفاقی نمی افتد و همه با رأی مصوب خواهند ایستاد ، نه اینکه برگردند و حرف ما را بشکنید که نتیجه این است که شورا نمی تواند تصمیمی بگیرد.

آیت الله دژکام گفت: در زمان مشاوره ، همه باید آزادانه و بدون جاسوسی خاص صحبت کنند ، اما وقتی تصمیم گرفتید ، به تصمیمی که گرفته شده نزدیک باشید. که هاله تصمیمات شورای جدید باید به نوعی باشد که در ابتدا نظر کارشناسی ، صحت و مشورت به خوبی انجام شود ، اما وقتی تصمیم می گیرید ، از اعضای محترم شورا که با آنها موافق نیستند می خواهم عضو شوند ، در غیر این صورت ماه خراب باقی خواهد ماند

وی با بیان اینکه شیراز بسیار عقب مانده است ، اعضای شورای ششم را به ادامه کار این شهر فراخواند و افزود: برای پیشبرد شهر باید با هم باشیم و می خواهیم چهره شیراز به عنوان کلانشهر در جمهوری اسلامی منعکس شود گرم توانمند سازی ، عزت مندی و اقتدار جمهوری اسلامی و رفاه حال شهروندان آن.

شیراز نشانه توریستی جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در فارس ، با یادآوری اینکه شیراز شهری توریستی است و سرانجام که انشاhaالله کرونا میرود تأکید کرد: شیراز نشانه گردشگری جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنیم تا این شهر را شهری اسلامی و نمادی از جمهوری اسلامی کنیم.

وی شورای ششم شیراز را انقلابی و ارزشمند دانست و اعلام کرد: اگر به اهداف خود نرسیم دیگر به زمان دیگری امیدوار نخواهیم شد. و در جلسات و سمینار جریان دارد خوردن ایجاد صمیمیت بیشتر از نتایج ASA برای اینکه شهر برای شهروندان احساس آرامش باشد.

آیت الله دژکام تأکید کرد: این شورا نماینده مردم شیراز است و شما باید تعالی مردم شیراز را نشان دهید. بنابراین ، به عنوان یک دانشجو ، لطفا در مورد مسائل مختلف در شورا بحث کنید ، اما در پایان یک تصمیم واحد بگیرید.

امام جمعه شیراز نیز میانجی گری را یکی از موضوعات مهم دانست و گفت از این پس افراد زیادی از شما تقاضای مدیتیشن می کنند زیرا کارشان شلوغ است و انتظار دارند برای حل آن مداخله کنید ، گفت: من از طرف آیت الله العظمی تدریس کرده ام. مکارم شیرازی گفت او در کاری که جنبه مذهبی ندارد دخالت نکنید.

دخالت مهمانی بازی نیست

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به اعضای شورای شیراز گفت: قبل از ورود به وساطت شخصی یا چیزی ، آیا از نظر قانون ، مقررات و شرع خوب و ضروری است؟ اگر کار نامناسب باشد و من کف می زنم هی تو سعی کنید طرف را متقاعد کنید که انجام آن غیرممکن است ، اما اگر کار خوب و ضروری باشد ، عضو محترم شورای شهر برای پیگیری برای انجام کار مشکلی ندارد.

امام جمعه شیراز با اعلام اینکه میانجی گری یک مهمانی نیست ، گفت: “مهمانی بازی یعنی کار”. من کف می زنم هی تو انجام این کار با زور ، کاری اشتباه و غیراخلاقی است ، اما میانجیگری کاملاً اخلاقی است ، یعنی ما آنچه لازم است را دنبال می کنیم ، و به طور اتفاقی شما مجبور به میانجی گری هستید ، اما مهمانی بازی نکنید ، زیرا بار آخر بسیار سنگین و درست است پا مردم این وسط است.

وی با پیشنهاد این توصیه به اعضای شورای ششم شهر شیراز که در مواردی که واسطه هستند ، افزود از نظر قانونی قانونی نترسید ، اما کار اشتباهی انجام دهید من کف می زنم واسطه نباشید که وضعیت شورا کاهش می یابد ، وی گفت: شما نماینده مردم هستید بجای کار کردن ناایست پرهیز کنید ، اما به راه شرعی و قانونی کمک کنید.

توجه به حرم سوم اهل بیت (ع) به عنوان ظرفیت

امام جمعه شیراز با اشاره به موضوع “سومین حرم اهل بیت (ع) وی گفت: “و این امر باعث افتخار برای انتخاب رهبر معظم انقلاب و شیراز است.” “این ظرفیت شیراز است و باید از این ظرفیت خوب استفاده شود. ما در مورد ورودی حجاج. “ما از شهر فعلی استفاده کردیم اما انشالله سرعت کار در شورای شما افزایش می یابد.

آیت الله دژکام گفت: “مباحث مختلف طراحی مقاطع مربوط به توسعه محراب نباید با دیدگاه شهرداری مغایرت داشته باشد. برای یافتن شهر به عنوان یک مقدس و توسعه مناسب معبد.

منبع: خبرگذاری ایواره
ظرفیت ویژه گردشگری مذهبی در شیراز مد نظر شورای شهر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.