مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش سوم)

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش سوم)


تکنولوژی محافظت از ظروف ظریف

آب نرم ( آبی که میزان سختی آن پایین باشد ) و همچنین فشار زیاد آب باعث خوردگی ظروف شیشه ای و نازک و شکستن و یا آسیب دیدن آنها می شود، سنسورهای موجود در این ظرفشویی به طور مداوم سختی آب را اندازه گرفته و همچنین فشار آب را نیز به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی به دلیل فشار زیاد کنترل می نمایند که نتیجه آن محافظت بیشتر از ظروف ظریف و عدم آسیب رساندن به آنها می شود.

برنامه شستشوی Glass 40

این برنامه، شستشوی ظروف را در دمایی پایین تر انجام داده و آن را در طول مراحل آبکشی افزایش می دهد. همچنین زمان خشک کردن آنها را نیز افزایش می دهد. این برنامه برای شستشوی ظروفی مناسب می باشد که همواره می خواهیم هیچ گونه لک و نقاطی از آب بر روی آنها وجود نداشته باشند.

تنظیم زمان شروع ماشین ظرفشویی

این قابلیت که به قابلیت timer و یا time delay مشهور می باشد به شما این امکان را می دهد که در مواقعی که قصد ترک خانه را دارید، برنامه ی شستشو و تنظیمات ظرفشویی را انجام داده و همچنین زمان شروع به کار آن را نیز تنظیم نمایید، سپس ظرفشویی به صورت خودکار و در زمان مشخص شده توسط شما شروع به شستشوی ظروف می نماید.

آبکشی بهداشتی

به عنوان یک قابلیت ویژه، قابلیت Hygiene plus را می توانید در بسیاری از مراحل آبکشی فعال نموده و همواره پاکیزگی و ضدعفونی شدن ظروف خود را تضمین نمایید، به عبارتی این قابلیت با افزایش دمای آب در مرحله ی آبکشی مذکور، تا حدود 70 درجه ی سانتیگراد و همچنین افزایش زمان چرخه، نتایج بهتری را به شما ارائه می نماید. وجود این قابلیت برای افرادی که حساسیت بیشتری را در شستشوی ظروف خود و تمیز نمودن آنها نشان می دهند بسیار مناسب می باشد.

برنامه شستشوی بی صدا

این برنامه شستشو یکی از بی صداترین حالت های ماشین ظرفشویی می باشد، به عبارتی با فعال سازی این برنامه همواره صدای تولید شده از ظرفشویی به هنگام انجام چرخه شستشو به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. این برنامه با کاهش فشار آب، افزایش زمان شستشو و با انتخاب برنامه Eco امکان پذیر می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.