تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43up7550

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43up7550

در تلویزیون ال جی 43UP7550 می توان به فناوری Dynamic Color Enhancer و Virtual Surround و درگاه HDMI، USB، ورودی کامپوننت، ورودی کامپوزیت و خروجی صدای دیجیتال اپتیکال اشاره کرد. این تلویزیون 2021 ال جی از فناوری 4K Upscaling پشتیبانی می کند و این یعنی اینکه حتی کیفیت محتوا و فیلمهای کم کیفیت را با این فناوری ارتقا داده و مشاهده آنها در کیفیتی در حدود 4K امکانپذیر می باشد. ال جی با اطلاع از اینکه اکثر محتویات موجود و در دسترس دارای کیفیت پایین تر از 4K هستند، از این فناوری در تلویزیون خود استفاده نمود تا اینکه کاربران از بابت محتویات مورد علاقه خود که دارای کیفیت کمی هستند، هیچ نگرانی نداشته باشند. ضمن اینکه این تلویزیون ال جی برای زیباتر کردن تصاویر از تکنولوژی های دیگری هم استفاده نموده که در کنار 4K Upscaling می توانند نتیجه ای خارق العاده به بار آورند.

 

تلویزیون ال جی Up7550 با وضوح فوق العاده 4k

بنابراین تولید کنندگان جهت رقابت و فروش بیشتر محصولات خود را با دقت بسیاری طراحی می‌کنند.تلویزیون 43UP7550 از کارآمدترین و خوش فروش ترین مدل های بازار به حساب می آید که جزو تولیدات با کیفیت ال جی می باشد. این مدل با سایز ۴۳ اینچ می‌تواند گزینه عالی برای سالن های متوسط و کوچک شما باشد بنابراین آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید تلویزیونی با سایز متوسط بودند خرید این مدل را به آنان توصیه می کنم. ظرافت و آراستگی و تلفیقی از کیفیت و کارایی در این نمایشگر سبب تولید محصولی بی نظیر گشته و در همان نگاه ابتدایی دل کاربران را می رباید. بدنه مشکی رنگ این تلویزیون حکایت از هماهنگی دو چندان آن با سایر وسایل و چیدمان محیط دارد و می تواند نمایی مدرن را به فضایتان تقدیم کند. قاب باریک و خوش استیل، حاشیه‌هایی ظریف و نازک و فریم‌هایی با ضخامت یک میلی متری در کنار پایه‌های نگه دارنده‌ی فلزی و..
در حالت ورزشی تلویزیون 2021 ال جی شاهد ایجاد تصاویری فراتر از انتظار هستیم که حس حضور در ورزشگاه را در کاربر زنده می کند. به لطف ایجاد صدا و تصویر کاملا درخشان و طبیعی بیشترین میزان از هیجان را در فرد خواهیم دید. همچنین به لطف استفاده از فرایندهای جدید تعبیه شده در تلویزیون مدرن ال جی هیچ برنامه ورزشی را از دست نخواهید داد. می‌توانید مرور فیلم‌های قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت ۴K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازنده‌ی این تلویزیون فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن می‌توانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید.
اگر چه در تلویزیون های جدید تنها کیفیت تصویر نیست که اهمیت دارد و قابلیت های دیگری هم هستند که برای کاربر مهم باشد اما در مرحله اول این کیفیت تصویر است که جای بحث دارد. سطح های مختلفی از کیفیت تصویر در دسترس هستند که هر کدام از 4K بهتر و یا سطح پایین تری دارند. 8K، کیفیت تصویری بوده که در تعداد انگشت شماری از تلویزیون ها به کار رفته است و کیفیتی بی نهایت عالی را به ارمغان می آورد.

طراحی

تلویزیون 2021 ال جی 43UP7550 یک تلویزیون هوشمند می باشد که با وجود پایین رده بودن، امکانات هوشمند بسیار خوبی دارد. این تلویزیون هوشمند از Internet of Things یا همان اینترنت اشیاء پشتیبانی کرده و برای خانه های هوشمند گزینه ای اقتصادی و مناسب است. از طریق داشبورد هوشمندی که ال جی در این تلویزیون بکار گرفته است، به راحتی می توانید لوازم هوشمند خود را کنترل و مدیریت کنید. این تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی ال جی مدل MR21 است که به میکروفون داخلی نیز مجهز می باشد. با وجود این میکروفون، به راحتی می توانید جستجوی صوتی انجام داده یا تلویزیون و لوازم هوشمند متصل به آن را از طریق دستورات صوتی کنترل کنید.
به لطف وجود فروشگاه محتوای ال‌جی می‌توانید به دنیایی از اپلیکیشن‌های متنوع برای استفاده در تلویزیون دسترسی داشته باشید. در تلویزیون 43 اینچ UP7550همچنین امکان اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند وجود دارد تا بتوانید محتوای گوشی‌های خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. تلویزیون ال جی 43UP7550 دارای ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود است. یکی از ویژگی های این تلویزیون Sport Alert یا کمپین ورزشی است که رویدادها را فراموش می کند.
این قابلیت از نسل جدید پردازنده‌ها محسوب می شود و با سرعتی که دارد، تصاویر را در کمترین زمان ممکن پردازش می کند. در نتیجه با حذف تمام ناخالصی های تصاویر، آن ها را به صورت شفاف و واضح و طبیعی ارائه می‌دهد. ناگفته نماند، که پردازنده ی آلفا تا حدودی می تواند، نویز و ناخالصی تصاویر را نیز از بین ببرد و در نتیجه صدا‌ و تصویر را هماهنگ با هم ارایه می دهد و شما را یاری می‌کند، تا از دیدن محتویات مورد علاقه‌ی خود شگفت زده شوید.

تلویزیون 65 اینچ نانوسل ال‌جی مدل UP7550 سری 2021

فناوری به کار رفته در این قسمت HGiG، ALLM با پورت های HDMI و EARC می باشد که تلویزیون 43UP7550 آن را پشتیبانی می کند. علاوه بر این موارد تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل UP7550 از سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات بهره می برد که قدرت صوتی بالایی بدون نیاز به سیستم صوتی دیگری می باشد.
البته این تلویزیون با فناوری صوتی Al Sound و پشتیبانی از فناوری Clear Voice III این فناوری صوتی 17 میلیون نقطه داده صوتی، صداها، افکت ها و فرکانس ها را شناسایی می کند که در نهایت صدایی همه جانبه و کاملا واقعی نسبت به محتوای پخش شده را می توانید بشنوید. پورت های ارتباطی در تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل UP7550 بسیار متنوع و بسته به نیاز شما تعبیه شده است از جمله HDMI، USB، LAN، بلوتوث و وایفای می توان اشاره کرد که به صورت بی سیم نیز قابلیت اتصال در این تلویزیون وجود دارد.
البته این تلویزیون که آخرین سری از تلویزیون ها ال جی در سال 2021 می باشد در مقایسه با سایر تلویزیون های مشابه با این محصول از قیمت بسیار مناسب تری با کارایی بالاتری برخودار می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در طراحی و تولید تلویزیون های امروزی قابلیت و ویژگی های منحصر بفردی به کار رفته است که این ویژگی ها در کمک به یک زندگی ایده ال و هیجان انگیز نقش موثری ایفا خواهند کرد.

تلویزیون ال جی UP7550 با نور بی نظیر صفحه نمایش

یکی دیگر از قابلیت‌های طراحی فوق‌العاده این تلویزیون می‌باشد که به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد. این امکان را فراهم نموده که به صورت کاملا هوشمند و اتومات در هر محیطی از لحاظ میزان روشنایی قرار گرفت، میزان روشنایی تصویر را تنظیم نماید. به عبارتی دیگر زمانی که تلویزیون در محیطی قرار گیرد که نور کمی در آن باشد، به صورت کاملا اتومات و هوشمند میزان روشنایی و نور تصویر ار پایین می آورد تا چشمها از تماشا کردن تصاویر اذیت نشوند. همچنین در محیطهایی با نور بیشتر، با افزایش نور و روشنایی صفحه نمایش موجب روشنتر شدن تصاویر شده و به این ترتیب در هر محیطی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

خرید تلویزیون ال جی Up7550

این قابلیت به طور کلی کنتراست تصویر را افزایش نمی‌دهد؛ بلکه بخش‌های مختلف از تصویر را شناسایی کرده و با تشخیص قسمت‌های مختلف تصویر کنتراست را تنظیم می‌کند. این تلویزیون دارای ویژگی جستجوی صوتی و پشتیبانی از دیگر میانبر های دانلود محتوا می باشد. برخلاف تصور عموم این سیستم عامل برنامه های زیادی برای نصب دارد و از دیگر سیستم عامل ها مانند اندروید و یا IOS پشتیبانی می کند. شما می توانید با هر گوشی که در دست دارید با این تلویزیون محتوا را به اشتراک بگذارید و با ان پخش کنید. ریموت همراه این تلویزیون استاندارد است و می تواند قابلیت های هوشمند حتی جستجوی صوتی را برای شما فراهم کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.