تسهیل فرآیند ترخیص اجزا و قطعات مورد نیاز صنایع از گمرک

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

تسهیل فرآیند ترخیص اجزا و قطعات مورد نیاز صنایع از گمرک

تسهیل فرآیند ترخیص اجزا و قطعات مورد نیاز صنایع از گمرک https://d77.ir/تسهیل-فرآیند-ترخیص-اجزا-و-قطعات-مورد-نی/ دنیای 77 Thu, 10 Jun 2021 00:30:59 0000 اقتصاد و مالی https://d77.ir/تسهیل-فرآیند-ترخیص-اجزا-و-قطعات-مورد-نی/ در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه صنعت لوازم خانگی خانگی ، معاون امور صنایع وزارت صمت ، که بر بررسی و برنامه ریزی مسائل مربوط به تدوین برنامه های استراتژیک برای توسعه صنعت لوازم خانگی متمرکز بود و قصد دارد از مارک های ایرانی پشتیبانی کنید ، ترخیص کالا از گمرک آگاهانه. به گفته …

در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه صنعت لوازم خانگی خانگی ، معاون امور صنایع وزارت صمت ، که بر بررسی و برنامه ریزی مسائل مربوط به تدوین برنامه های استراتژیک برای توسعه صنعت لوازم خانگی متمرکز بود و قصد دارد از مارک های ایرانی پشتیبانی کنید ، ترخیص کالا از گمرک آگاهانه.

به گفته منابع دنیای 77 ، مهدی صادقی نیارکی موارد مطرح شده در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه صنعت مسکن را با حضور خادم فرعی فنی گمرک و سازمان های مردم نهاد در صنعت لوازم خانگی ذکر کرد. ، گفت: در این جلسه ، موارد کلی در مورد اقلام مربوط به تجهیزات لوازم خانگی مطرح شد و اقدامات انجام شده برای تسهیل اجرای ترخیص کالا از گمرک به آژانس های تخصصی اعلام شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه گفت: در این نشست نمایندگان پنج رئیس و سازمان کلیدی صنعت لوازم خانگی نظرات و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مربوط به تعرفه ها بیان کردند و نمایندگان تعرفه جلسه را ادامه دادند. وظیفه برای واحد تولیدی شامل گزارش ارائه شده است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه برخی از این مزایا قبلاً اعلام شده و برخی نیز در حال اعلام است ، افزود: این ترتیب نمونه ای از تصویب ستاد اقتصادی دولت و همچنین تصویب ستاد کنترل بازار در خصوص درصد تخفیف در مواد اولیه واحدهای تولیدی.

به گفته شاطار ، در پایان ، او امیدوار است که تولید تجهیزات لوازم خانگی را افزایش دهد و موانع را به عنوان یکی از صنایع رانندگی ، معرفی نماینده توسط این شرکت ها برای برقراری ارتباط و ایجاد ارتباط دوجانبه بین بخش خصوصی و پدران گمرک

گفتنی است صنعت لوازم خانگی به عنوان یکی از برترین صنایع با وجود همه محدودیت های اعمال شده در سال گذشته به دلیل شیوع تاج تاج و تحریم های اقتصادی علیه کشور ، توانست رشد تولید بیش از 75 درصد را ثبت کند. حدود 70٪ در کشور است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.