کولر گازی 24000 هیتاچی

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

کولر گازی 24000 هیتاچی

کولر گازی 24000 هیتاچی https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-24000-هیتاچی/ https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-24000-هیتاچی/#respond پشتیبانی بانه انتخاب Thu, 26 Nov 2020 18:23:58 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=273

اقلام همراه کولر گازی 24 هزار هیتاچی :کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

کشور سازنده : مالزی (قطعات ژاپن)
قدرت سرمایش و گرمایش : 24000 BTU
دارای گاز مصرفی : R410a کم مصرف
سیستم Auto restart : دارد
نوع کمپرسور : اسکرول تروپیکال
سطح انرژی : پایین

منبع سایت بانه انتخاب:
کولر گازی 24000 هیتاچی

کولر گازی هیتاچی 24000کولر کم مصرف 24000 هیتاچی

معرفی و بررسی خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ هیتاچی

کولر گازی از جمله وسایل و لوازم خانگی ضروری برای هر خانه می باشد. به خصوص اگر این که این کولر گازی دارای قابلیت ایجاد هوای گرم سرد به طور همزمان باشد. شما می توانید با خرید یک کولر گازی سرمایشی و گرمایشی در تمام روزهای سال هوایی مناسب با دمای آن روز داشته باشید. همین عامل نقش مهمی در کاهش هزینه های مصرفی شما خواهد داشت و به اقتصاد خانواده کمک می نماید.

شرکت هیتاچی یک کمپانی معروف و معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله کولر گازی هیتاچی می باشد. این شرکت با بکارگیری بهترین و معتبرترین کارشناسان فنی این حوزه اقدام به طراحی و ساخت ظرفیت ها و مدل های مختلف و زیبای کولر گازی نموده است. ما در این مطلب قصد داریم در مورد خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ هیتاچی که یکی از مدل های پر طرفدار و پر کاربرد کولر گازی در میان مشتریان می باشد صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی کولر گازی ۲۴۰۰۰ هیتاچیبررسی کولر گازی ۲۴۰۰۰ هیتاچی

برخی از خصوصیات کولر گازی ۲۴۰۰۰ Hitachi

کولر گازی ۲۴ هزار هیتاچی یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات تهویه هوای مناسب می باشد که مطابق با تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده است. از این رو و به سبب کیفیت و مشخصات فنی که دارد توانست گوی سبقت را از سایر رقبا به رو باید و جایگاه خود را در میان برند های مختلف کولر گازی در بازار پیدا کند. به گونه ای  که توانسته رضایت مشتریان را به طور چشمگیری جلب نماید. با ما همراه باشید تا به طور دقیق  تر و مفصل تر در مورد ویژگی ها و خصوصیات فنی این نوع کولر گازی با شما صحبت کنیم.

همچنین اگر قصد خرید کولر گازی با ظرفیت بالاتری نسبت به این ظرفیت هستید می توانید با مراجعه به مشخصات محصول کولر گازی 3000 هیتاچی نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کنید.

امکانات فنی این محصول 24 هزار ظرفیتی هیتاچی

  • قدرت سرمایش و گرمایش 24000 BTU
  • دارای گاز مصرفی R410a کم مصرف
  • سطح انرژی پایین
  • مجهز به کمپرسور روتاری
  • 5 متر لوله مسی و کابل برق
خصوصیات کولرگازی هیتاچی 24000خصوصیات ویژه کولر گازی ۲۴هزار هیتاچی

مشخصات و ویژگی های فنی اسپلیت ۲۴۰۰۰ هیتاچی

  • ظرفیت این نوع کولر ,۲۴۰۰۰ می باشد، از این رو این مدل از کولر گازی می تواند هوای گرم با ظرفیت ۲۴۰۰۰ در روزهای سرد زمستانی و نیز هوای سرد را با ظرفیت ۲۴هزار در روزهای گرم تابستانی برای شما ایجاد کند.
  • کمپرسور این نوع کولر گازی معمولاً از نوع چرخشی می باشد. که این نوع معمولا از بهترین و با کیفیت ترین کمپرسور ها می باشند که باعث افزایش کارایی این مدل می شود.
  • مجهز به اینورتر می باشد، ببین منو که مطابق با تنظیمات و تغییرات آب و هوایی دمای آن تغییر می یابد و در مواقع لزوم و در دماهای مناسب به طور خودکار خاموش می شود یا دمای آن تغییر می یابد، پست در هزینه صرفه جویی چشمگیری خواهد داشت. در واقع تکنولوژی اینورتر در این نوع کولر گازی باعث می شود که با رسیدن دما به حد ایده‌آل کولر خاموش نشود و تنها به حالت ذخیره انرژی رود و در مصرف برق صرفه جویی شود.
  • این نوع کولر گازی مجهز به فیلتر های تصفیه هوا می باشد. فیلترهای این نوع کولر گازی و معمولاً به نحوی عمل می‌ نمایند که تمامی ذرات میکرو ارگانیسم و نیز ذرات گرد و غبار را از هوا حذف می نمایند و هوایی پاکیزه و سالم را برای شما به ارمغان می آورد. معمولاً فیلترهای این مدل از کولر گازی قابل شستشو می باشند و شما هر از گاهی با شستشوی این درها به کارایی بهتر آنها کمک خواهید کرد.

توان و مشخصات کلی کولر Hitachi 24000

  • قدرت و تمایل موتور این کولر گازی به حدی است که هوا را با شعاع های بالای پرتاب می کند از این رو توانایی تهیه هوای محیط های بزرگ را نیز دارا می باشد.
  • هوایی که این کولر گازی ایجاد می کند معمولاً دارای ثبات دمایی می باشد. یعنی شما با تنظیم دمای اینا بر اراضی دیگر هیچگونه نگرانی در مورد تغییر نمای آن به صورت اتوماتیک نخواهید بود.
  • این نوع کولر گازی معمولا از گاز R410 به جای R22 استفاده می کند. همان طور که می دانید این نوع گاز دوستدار محیط زیست است و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست نخواهد داشت. همچنین نوع گاز قدرت خنک کنندگی بالایی خواهد داشت. در واقع شما با استفاده از این کولر گازی تابستانی زمستان نما تجربه خواهید کرد.
  • این این کولر گازی معمولا دارای رده انرژی A می باشد مصرف انرژی پایینی دارد، این رو در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.
  • این خونه بازی با ظرفیت که دارد قابلیت ایجاد هوایی مطبوع سرد و یا گرم را برای محیطی با مساحت ۱۰۰ متر را دارا می باشد.
  • این کولر به سبب ساز و کارها و قابلیت هایی که دارد به طور سریع دما را به میزان مناسب خود میرساند.

 مشخصات ساختمانی کولرگازی هیتاچی 24000

  • از دیگر ویژگی های خاص و منحصر به فرد این و کولر گازی می توان به مجهز بودن به فیلترهای نانو تیتانیوم اشاره کرد، با استفاده از این نوع فیلتر ها معمولاً بیش از ۹۹ درصد از عوامل آلرژن و بیماری زا از هوای ورودی حذف می شود و هوایی پاک و سالم تولید می کند.
  • این و کولر گازی معمولاً مناسب آپارتمان ها و منازل مسکونی و نیز محل های کار و اداره جات می باشد.
  • تونل بازی به صورت پنل های تکی و دوتایی طراحی و تولید شده اند، از این رو هوایی مناسب و دلچسب را برای کاربران ایجاد می کند.
  • این کولر گازی به سبب قطعات خاص و منحصر به فردی که دارد، توانایی پرتاب ذرات باد را به چهار طرف دارا می باشد. حذف می تواند هوای سرد و یا گرم را به صورت همزمان با تمامی نقاط محل برساند و دیگر نیازی نیست مانند کولر های آبی افراد خود را نزدیک کولر نمایند تا از هوای آن استفاده کنند، بلکه افراد در هر نقطه از ساختمان نیز که باشند می توانند از هوای کولر گازی استفاده لازم را ببرند.

اگر صدای کولر برای شما بسیار مهم هست و همچنین فضای کوچکتری دارید, پیشنهاد می کنم که از کولر با ظرفیت کمتری همانند کولر گازی 18000 هیتاچی استفاده کنید. این کولر علاوه بر کم صدا بودن بسیار خوب, مصرف پایین تری هم خواهد داشت.

بررسی میزان صدای تولیدی و ماندگاری کولرگازی هیتاچی

  • کولر گازی ۲۴۰۰۰ مجهز به قابلیت روشن شدن خودکار می باشد. چنانچه روشن بودن کولر گازی برق قطع شود، این نوع کولر گازی بعد از وصل شدن مجدد برق به همان تنظیمات قبل برمیگردد و دوباره مانند قبل شروع به کار می کند و دیگر نیازی نیست شما آن را تنظیم مجدد کنید.
  • برخلاف برخی از کولر گازی های موجود در بازار که حین استفاده صداهای زیادی را برای کاربران ایجاد می کنند و گاه باعث برهم زدن آرامش آنان می‌شوند، کولر گازی ۲۴۰۰۰ هیتاچی صدایی بسیار کم طوری می نماید که در اکثر موارد اصلا شنیده نمی شود. پس از استفاده از این نوع کولر گازی معمولاً محیطی آرام را برای شما ایجاد می کند.
  • همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این نوع کولر گازی از مدل های با کیفیت و ماندگار کولر های گازی هیتاچی می باشد، به گونه ای که استفاده از آن تا سالهای سال شما را از خرید مجدد هر روز کولر گازی بی نیاز می کند.

همانطور دیدید در مورد برخی از ویژگی های شاخص و ممتاز کولر گازی هیتاچی با شما صحبت کردیم. این نوع کولر گازی دارای ویژگی های ممتاز و متعدد بسیاری می باشد. ما در این جا  تنها در مورد مهم ترین  آنها با شما صحبت کردیم. امیدواری از مطالب این مطلب تا اینجای کار استفاده لازم را برده باشید.

اسپلیت اینورتر هیتاچی 24000بررسی اینورتر کم مصرف 24000 برند Hitachi

قیمت کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ هیتاچی

شاید با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این نوع کولر گازی، فکر کنید که هزینه آن بسیار بالا باشد که شما نتوانید آن را تهیه کنید، اما باید ذکر کنیم که این نوع کولر گازی نسبت به مزایا و ویژگی های  خاصی که دارد هزینه چندان بالایی ندارد و شما با سرمایه خود می توانید یکی از بهترین و با کیفیت ترین کولر های گازی را برای خود تهیه نمایید و تا سالهای سال در کنار دوستان و یا سایر اعضای خانواده از هوای مطبوع و دلچسب این کولر گازی لذت ببرید.

جمع بندی در مورد خرید کولر گازی کم مصرف 24000 برند هیتاچی

شرکت هیتاچی یکی از معتبرترین و معروفترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی می باشد. اگر شما قصد خرید یک کولر گازی دارید می توانید از این کولر های گازی استفاده کنید چرا که این برند مدل ها و انواع گوناگون را با توجه به نیاز مردم طراحی و تولید کرده است. این شرکت همچنان در کار خود موفق بوده است که توانست طی سالهای اخیر مشتریان زیادی را جذب کند که همه از خرید خود کاملا راضی و خشنود هستند .

منبع سایت بانه انتخاب:
کولر گازی 24000 هیتاچی

https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-24000-هیتاچی/feed/ 0

منبع :بانه انتخاب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.