۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت https://d77.ir/۲-قتل-و-دستگیری-۱۳-نفر-از-عاملان-نزاع-دس/ دنیای 77 Mon, 15 Mar 2021 01:06:20 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/۲-قتل-و-دستگیری-۱۳-نفر-از-عاملان-نزاع-دس/ دنیای 77 / کهگیلویه و بوراحمد فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 عامل اصلی درگیری مسلحانه در شهر باشات در فوریه سال جاری خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگیر شده به جرم قتل اعتراف کردند. سردار “کیکبد مصطفای” به این خبر افزود: کشتار مسلحانه میان دو طایفه به دلیل …

در درگیری در باشات 13 نفر کشته و دستگیر شده اند

دنیای 77 / کهگیلویه و بوراحمد فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 عامل اصلی درگیری مسلحانه در شهر باشات در فوریه سال جاری خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگیر شده به جرم قتل اعتراف کردند.

سردار “کیکبد مصطفای” به این خبر افزود: کشتار مسلحانه میان دو طایفه به دلیل اختلاف مالکانه در یکی از روستاهای شهر باشات در فوریه سال جاری باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 12 نفر شد. و امنیت عمومی در دستور کار افسران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات جامع پلیس و کار شبانه روزی ، 13 عامل اصلی درگیری های گسترده را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و اعتصابی دستگیر کردند.
فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این موضوع سه قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط شده است اظهار داشتند: دو متهم دستگیر شده به دلیل اختلافات داخلی در ماه فوریه سال جاری به قتل در دو رسانه اعتراف کردند.
به گزارش دنیای 77 ، کهگلیاه و بویراحمد به نقل از سایت های خبری پلیس ، مصطفی با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیق و بازجویی و بازداشت در بازداشتگاه به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند ، وی در مورد دادستان ها و قضات گفت: با همکاری دادگستری ، با کسانی که می خواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند ، محاکمات قاطع و قانونی انجام خواهد داد.
انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.