مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند https://evarah.ir/2021/03/مرزبان-امیدوارم-رقابت-با-پرسپولیس-جوا/ ایواره Mon, 15 Mar 2021 03:28:00 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/03/مرزبان-امیدوارم-رقابت-با-پرسپولیس-جوا/

مربی سپاهان گفت: مهم این است که رقابت با پرسپولیس انسانی باقی بماند و ما فقط یک مسابقه ورزشی و عادلانه تا انتها داشته باشیم تا ببینیم در آخر خدا چه می خواهد. علیرضا مرزبان در گفت وگو با ایواره در مورد شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: ما در ابتدای لیگ مشکلاتی داشتیم و …

منبع: خبرگذاری ایواره
مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

مربی سپاهان گفت: مهم این است که رقابت با پرسپولیس انسانی باقی بماند و ما فقط یک مسابقه ورزشی و عادلانه تا انتها داشته باشیم تا ببینیم در آخر خدا چه می خواهد.

علیرضا مرزبان در گفت وگو با ایواره در مورد شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: ما در ابتدای لیگ مشکلاتی داشتیم و نتایج خوبی نگرفتیم ، اما تیم به ثبات بسیار خوبی دست یافته است و ما تیم واحدی داریم. احساس خوبی داشتیم و همان چیزی شد که ما و نویدکیا می خواستیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. جاده تیمی جاده خوبی است و ما فوتبال خوبی را بازی می کنیم. فوتبال بعدی نیز می تواند زیبا باشد.

وی درباره حضور احسان حاج صفی در ارتش گفت: وی شخصیت و تجربه بسیار خوبی دارد و می تواند در چندین پست برای ما بازی کند و این به مسائل تاکتیکی بستگی دارد که در چه موقعیتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ما با او صحبت خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد از او در هر موقعیتی که تیم را موفق می کند استفاده کنیم.

مربی سپاهان در مورد پیروزی قدرتمند سپاهان مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی یک جام غافلگیری است و تیم های بزرگ را می توان در این مسابقات حذف کرد. در این بازی مس رفسنجان بازی بسیار خوبی انجام داد و خوشحالیم که مردم توانستند بازی مهیجی را ببینند که بسیار احساسی دنبال می شد. مهم این بود که ما به مرحله بعد برویم ، اما تیم ما دو بار با مس بازی کرده بود و آنها تجربه خوبی در بازی با ما داشتند و سعی کردند تمام نکاتی را که می توانستیم به خوبی انجام دهیم پوشش دهند. ما می توانستیم در نیمه اول بازی را به پایان برسانیم و تا زمانی که این مسابقه ادامه داشت ، مسیحیان بهتر شدند و حریفان خوبی بودند. ما خوش شانس بودیم که در ثانیه های پایانی بازی به گل رسیدیم.

وی درباره موفقیت سجاد شهباززاده در ارتش گفت: دلیل مهم این است که تغییرات زیادی در سیستم ما ایجاد شده است. حمله از جناحین و حمله به عمق قسمت مهمی از تاکتیک های تیم ماست و ما فلسفه فوتبال سجاد شهباززاده را تغییر دادیم. او می تواند در موقعیت گل بسیار خوب قرار بگیرد و البته این نتایج تلاش های كودكان است كه شرایط را برای شهباززاده برای گلزنی به عنوان مهاجم گل فراهم می كند.

مرزبان در مورد ادامه لیگ و مسابقه با پرسپولیس گفت: رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس خواهیم داشت و پرسپولیسی ها تجربه چندین فصل قهرمانی را در کارنامه خود دارند. آنها بسیار خطرناک هستند و بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارند و ما رابطه بسیار خوبی با آنها داریم. رقابت بسیار خوب خواهد بود و مهم این است که این مسابقه انسانی باقی بماند و ما فقط یک مسابقه ورزشی و عادلانه تا انتها داشته باشیم تا ببینیم در آخر خدا چه می خواهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.