عزیزی: مردم امسال هم از رفتن به سفر در ایام نوروز پرهیز کنند

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

عزیزی: مردم امسال هم از رفتن به سفر در ایام نوروز پرهیز کنند

عزیزی: مردم امسال هم از رفتن به سفر در ایام نوروز پرهیز کنند https://d77.ir/عزیزی-مردم-امسال-هم-از-رفتن-به-سفر-در-ای/ دنیای 77 Fri, 12 Mar 2021 22:47:36 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/عزیزی-مردم-امسال-هم-از-رفتن-به-سفر-در-ای/ نماینده شیراز در شورای شورای اسلامی ، در برابر خسارات بی رحمانه به کرونا ، تأکید کرد که ما همیشه از مسافران مورد علاقه شیراز استقبال می کنیم ، اما امسال مردم را به خویشتن داری به ویژه در استان فارس و در شهر شیراز دعوت می کنیم. باز بودن. ابراهیم عزیزی در گفت وگو …

نماینده شیراز در شورای شورای اسلامی ، در برابر خسارات بی رحمانه به کرونا ، تأکید کرد که ما همیشه از مسافران مورد علاقه شیراز استقبال می کنیم ، اما امسال مردم را به خویشتن داری به ویژه در استان فارس و در شهر شیراز دعوت می کنیم. باز بودن.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با دنیای 77 اظهار کرد: استان فارس همیشه از عزیزان ما از اقصی نقاط کشور استقبال کرده است. ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است به مردم خدمت کنیم. شیراز همیشه منبع مسافران نوروزی بوده است ، بنابراین وضعیت امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است.

وی توضیح داد: با توجه به ازدیاد تاج ، ما اکیداً توصیه می کنیم که مردم از سفر خودداری کنند زیرا در این شرایط سفر به نفع آنها یا به نفع میزبانان آنها در استانهای مختلف نیست. شرایط پیش رو آزار دهنده است و ترتیب و پذیرش مسافران عملاً غیرممکن است.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: “کرونا یک ضرر ظالمانه است. باید از کشور به ویژه استان فارس و شهر شیراز جلوگیری شود. این مصوبه ای در مقر کرونا است که همه ما بر آن اصرار داریم در حال اجرا شدن

عزیزی در پایان اظهار امیدواری کرد که با کمک و پشتیبانی مردم بتوان این شرایط را پشت سر گذاشت و به محض عادی شدن اوضاع سفرها از سرگرفت.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.