تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰ https://evarah.ir/2021/02/تاکید-عضو-شورا-بر-لزوم-پیش-بینی-نیازها/ ایواره Mon, 15 Feb 2021 12:55:36 0000 حوادث https://evarah.ir/2021/02/تاکید-عضو-شورا-بر-لزوم-پیش-بینی-نیازها/

رئیس کمیسیون بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه 1400 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از تلاش های آتش نشانان در سال 1399 در زمینه لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان ، نوسازی ایستگاه ها و آتش نشانان اعتباری بازنشستگی پیش از موعد در 1400 بودجه برجسته شده است. به گزارش ایواره …

منبع: خبرگذاری ایواره
تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه 1400 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از تلاش های آتش نشانان در سال 1399 در زمینه لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان ، نوسازی ایستگاه ها و آتش نشانان اعتباری بازنشستگی پیش از موعد در 1400 بودجه برجسته شده است.

به گزارش ایواره ، مجید فراهانی در این دیدار گفت: فعالیت آتش نشانان در دوره کرونا قابل تحسین بود زیرا این عزیزان فعالیت های معمول خود را در رابطه با ایمنی شهروندان انجام می دادند و وظیفه ضدعفونی مراکز مختلف را بر عهده داشتند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران افزود: این عزیزان در اوایل همه گیر کرونا جابجایی های بیشتری در شهر داشتند و بنابراین ، برای جبران اقدامات آنها ، باید ذهنیت اساسی داشته باشیم.

فراهانی با اشاره به بازدید خود از مجتمع گفت: “محیط کار و کار آتش نشانان واقعاً مناسب نیست زیرا آنها مدتهاست که کار کرده اند ، کار و زندگی خود را در مجموعه تغییر داده اند ، در حالی که بسیاری از این ایستگاهها آنها 40 ساله هستند

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: برخی از این ساختمان ها فرسوده هستند ، بنابراین باید در این باره اساسی فکر کنیم.

فراهانی گفت: “افزایش آسانسور و پله از موارد خوبی بود که سال گذشته اتفاق افتاد.” نگرانی ما حل مشکلات سازمان آتش نشانی و آتش نشانان است و معتقدیم هرچه این مشکلات بیشتر حل شود کیفیت خدمات به شهروندان زودتر خواهد بود.

براساس گزارش دفتر این عضو شورای شهر تهران ، وی در پایان تصریح کرد: نیاز آتش نشانان ، نوسازی ایستگاه ها و وام بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان نیز باید در بودجه 1400 پیش بینی شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.