تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا https://evarah.ir/2021/01/تاکید-وزیر-اقتصاد-برای-کمک-به-طرح‌های/ ایواره Sat, 16 Jan 2021 18:25:44 0000 اقتصادی https://evarah.ir/2021/01/تاکید-وزیر-اقتصاد-برای-کمک-به-طرح‌های/

وزیر اقتصاد در ادامه سفر خود به استان مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک وابسته به گروه توسعه صنعتی بهشهر بازدید کرد. به گزارش ایواره ، فرهاد داپسند وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک وابسته به گروه توسعه صنعتی بهشهر اظهار داشت: بهپاک …

منبع: خبرگذاری ایواره
تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به پروژه هایی که اشتغال زایی می کنند

وزیر اقتصاد در ادامه سفر خود به استان مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک وابسته به گروه توسعه صنعتی بهشهر بازدید کرد.

به گزارش ایواره ، فرهاد داپسند وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک وابسته به گروه توسعه صنعتی بهشهر اظهار داشت: بهپاک در زمینه فعالیت خود یک مارک شناخته شده است و نباید از آن چشم پوشی کرد. بیش از 50 سال فراموش شده است. برای کمک به تقویت و حمایت از این برند.
وزیر اقتصاد در این بازدید تفاهم نامه مشترکی را بین صندوق بازنشستگی کارمندان بانک و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی به منظور رفع محدودیت های قانون رفع موانع و تحقق شعار سال امضا کرد. وی به طور مستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد می کند ، وی افزود که این گام بزرگ تولید درون زا را توسعه می دهد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
وی ضمن تسلیت ایام عزاداری ایام فاطمیه گفت: “این اقدامات به برکت ایام فاطمیه انجام می شود و ما باید از برکات کوثر ، ایام شهادت وی بهره مند شویم.”
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه مردم بهشهر همیشه در مبارزه با دشمنان ، انقلاب و حفظ نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند ، گفت: متاسفانه بهشهر از بیکاری بالایی رنج می برد و باید از طریق به چنین پروژه هایی در منطقه کمک کرد.

منبع: خبرگذاری ایواره
تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.