اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی https://d77.ir/اجرای-مرحله-بیماریابی-فعال-در-طرح-شهید/ دنیای 77 Sat, 16 Jan 2021 20:18:36 0000 سلامت https://d77.ir/اجرای-مرحله-بیماریابی-فعال-در-طرح-شهید/ دنیای 77 / گیلان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه مراحل بعدی پروژه شهید سلیمانی با گزینه های بیشتری اجرا می شود ، تصریح کرد:. دکتر شاهین محمد صادقی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: این طرح در مراحل اولیه یک …

دنیای 77 / گیلان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه مراحل بعدی پروژه شهید سلیمانی با گزینه های بیشتری اجرا می شود ، تصریح کرد:.

دکتر شاهین محمد صادقی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: این طرح در مراحل اولیه یک غربالگری کلی بود اما نتایج خوبی را شاهد بودیم و میزان بروز ما نسبت به سایر حوادث نسبتاً کم بود. مرطوب

وی با بیان اینکه مراحل بعدی در طرح شهید سلیمانی با گزینه های بیشتر اجرا می شود ، افزود: در مرحله دوم این طرح ، ما به دنبال شناسایی بیماری فعال هستیم ، این بدان معناست که نیاز به یافتن و مراقبت از بیماران کوئید 19 داریم.

رئیس سازمان BOSIC جامعه پزشکی کشور با اشاره به ناقص بودن بیشتر بیماری های کرونا قلب گفت: ما علاوه بر شناسایی فعال بیماران ، از اعضای خانواده نزدیک ، دوستان و همکاران نیز مراقبت خواهیم کرد که باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

محمد صادقی در مصاحبه با شبکه باران با تأکید بر لزوم شناسایی افراد در معرض خطر اظهار داشت: افراد مسن مانند افراد مسن و زنان دارای سیستم ایمنی ضعیف ، بیماران قلبی و افرادی که تحت شیمی درمانی هستند و غیره باید کنار گذاشته شوند. افراد دیگر را از جامعه جدا کنید.

وی با بیان اینکه مراحل بعدی پروژه شهید سلیمانی به زودی در استانها طراحی و اعلام می شود ، اظهار داشت: خوشبختانه این طرح در استان گیلان به خوبی در حال انجام است و مراحل جدیدی نیز در دست اقدام است ، بنابراین باید بتوانیم تعداد کشته ها را به صفر برسانیم. موارد جدید را در سطح ملی و استانی کاهش دهید.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.