مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش دوم)

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW10M (بخش دوم)



load sensor

این سنسور با تشخیص میزان و تعداد ظروف داخل ظرفشویی، همواره میزان آب و مواد شوینده مورد نیاز ظروف را تعیین نموده و از مصرف بیهوده آن جلوگیری می نماید. وجود چنین قابلیتی علاوه بر کاهش مصرف آب باعث کاهش مصرف انرژی نیز به دلیل کاهش استفاده از آب گرم و در نتیجه کاهش انرژی مورد نیاز برای گرم کردن آب خواهد شد.

موتور EcoSilent

کمپانی بوش با شعار (ساخته شده برای زندگی) و با هدف پوشش نیازهای جامعه و همچنین افزایش رضایت کاربران پا به عرصه ی تولیدات لوازم خانگی گذاشت، به همین منظور وظیفه خود می داند که همواره از قابلیت ها و ویژگی ها و امکانات برجسته برای محصولات خود استفاده نماید. یکی از برجسته ترین قسمت های این ظرفشویی موتور استفاده شده در آن می باشد که با کسب عنوان EcoSilent و با کارایی بالا همواره به یکی از کم صداترین موتورهای استفاده شده در ماشین های ظرفشویی تبدیل شده است. از دیگر ویژگی های این موتور، دوام بالا می باشد، به صورتی که کمپانی بوش آن را با ضمانت 10 ساله به بازار عرضه می نماید.

ظرفیت و قرارگیری ظروف در ظرفشویی

ماشین ظرفشویی SMS46NW10M در دسته ماشین های ظرفشویی مبله با ظرفیت شستشوی ظروف کامل 13 نفر قرار می گیرد. وجود سه طبقه مجزا به منظور قرارگیری ظروف از قابلیت های این ظرفشویی در سازماندهی ظروف در داخل خود می باشد، طبقه سوم که از ارتفاع کمتری نسبت به طبقات دیگر برخوردار می باشد به منظور قرارگیری قاشق و چنگال و ظروف کوچکتر تعبیه شده است. طبقه ی دوم نیز دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به اندازه 5 سانتیمتر و در سه سطح می باشد که همواره انعطاف پذیری بسیاری را در قرار دادن ظروف با ارتفاع های متفاوت در اختیار شما قرار می دهد.
 
برنامه های شستشوی اتوماتیک

وجود سنسورهای متعدد در این ماشین ظرفشویی و همچنین کاربردی بودن آنها همواره تضمین می نمایند که با انتخاب هر کدام از برنامه های شستشو همواره دمای آب، میزان مواد شوینده، میزان آب مورد استفاده، زمان شستشو و … با توجه به سختی لکه های موجود بر ظروف و میزان آلودگی آنها به صورت اتوماتیک تنظیم می شوند و نیازی به دخالت شما ندارند. این برنامه ها همواره شستشوی ظروف را در شرایطی ایده آل انجام داده و مصرف منابع و همچنین آب را نیز کاهش می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.