آمادگی دانشگاهیان برای همکاری پژوهشی با نیروی انتظامی کهنوج

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

آمادگی دانشگاهیان برای همکاری پژوهشی با نیروی انتظامی کهنوج

آمادگی دانشگاهیان برای همکاری پژوهشی با نیروی انتظامی کهنوج https://d77.ir/آمادگی-دانشگاهیان-برای-همکاری-پژوهشی/ Thu, 14 Oct 2021 11:55:41 0000 اقتصاد و مالی https://d77.ir/آمادگی-دانشگاهیان-برای-همکاری-پژوهشی/ به گزارش خبرنگار استان کاهنوز خبرگزاری آنا ، عبدالله یزدی به همراه رئیس و مسئول مجموعه های دانش آموزی در پنج شهر در جنوب استان کرمان با فرمانده انتظامی کهنوز دیدار و لوح سپاس از ناجا اهدا کرد. هفته رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوز از تلاش های دستگاه های انتظامی در این جلسه …

به گزارش خبرنگار استان کاهنوز خبرگزاری آنا ، عبدالله یزدی به همراه رئیس و مسئول مجموعه های دانش آموزی در پنج شهر در جنوب استان کرمان با فرمانده انتظامی کهنوز دیدار و لوح سپاس از ناجا اهدا کرد. هفته

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوز از تلاش های دستگاه های انتظامی در این جلسه تقدیر کرد و گفت:

یزدی در تشریح مشکلات و جنایات اجتماعی در جامعه گفت: واحد دانشگاه آزاد اسلامی کهنوز با توجه به ظرفیت موجود در فعالیت های تحقیقاتی و فرهنگی و آسیب شناسی ناهماهنگی اجتماعی آمادگی ارائه راه حل های لازم را دارد. این شهر همکاری لازم را با پلیس نیازمند دارد.

ایمنی و سلامت برای زندگی اجتماعی ضروری است

فرمانده انتظامی کهنوز حیدر احمد یوسفیو با تشکر از دانشگاه آزاد کهنوز اسلامی گفت: در جامعه ای که امنیت وجود ندارد ، روح انسان از استرس و بیماری رنج می برد.

وی ایمنی و سلامتی را از ضروریات زندگی اجتماعی بشر می داند و می افزاید: مجموعه پلیس به صورت شبانه روزی خدمات ایمنی و آسایش شهروندان را ارائه می دهد و ما توانسته ایم امنیت نسبی را در انجام این وظیفه مهم ایجاد کنیم.

به گفته آنا ، در این نشست ، مقرر شد که تفاهم نامه همکاری دوجانبه در زمینه های پژوهشی-فرهنگی و اجتماعی در شناسایی مشکلات اجتماعی و راهکارهایی برای رسیدگی به آن امضا شود.

انتهای پیام / 4117/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.