می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است

می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است https://d77.ir/می‌خواهیم-نساجی-روز-به-روز-بهتر-شود-چی/ Thu, 14 Oct 2021 18:03:54 0000 ورزش https://mail.d77.ir/می‌خواهیم-نساجی-روز-به-روز-بهتر-شود-چی/ به گزارش شفاف ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در مورد تساوی تیمش مقابل سپاهان در چارچوب بازی تدارکاتی گفت: امروز (چهارشنبه) جلسه ای با آقای شاهرخ بیانی داشتیم و کادر فنی به او ملحق شد. بازی مقابل شباهتی به بازی دوستانه نداشت و یک بازی با فشار بالا بود. این بازی به هر دو …

به گزارش شفاف ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در مورد تساوی تیمش مقابل سپاهان در چارچوب بازی تدارکاتی گفت: امروز (چهارشنبه) جلسه ای با آقای شاهرخ بیانی داشتیم و کادر فنی به او ملحق شد. بازی مقابل شباهتی به بازی دوستانه نداشت و یک بازی با فشار بالا بود. این بازی به هر دو تیم کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابند. سپاهان تیم خوب و مقوی بود. ما همچنین شخصیت خود را پیدا کرده ایم و امیدواریم لیگ انتظارات هواداران را نیز برآورده کند.

او در مورد اهداف تیمش در لیگ برتر گفت: “هدف ما این است که بتوانیم در بازی برتر خود با موفقیت عمل کنیم.” ما می خواهیم هر روز بهتر از دیروز باشیم و تمام تمرکز ما روی عملکرد خوب مقابل تیم فجر است.

الهامی افزود: همین یک ماه پیش بود. زمانی که ما با سپاهان بازی می کردیم این تیم شرایط خوبی نداشت و ما در فشار بودیم. می خواستم به بازیکنان هشدار دهم که کار سختی در پیش داریم. اگر ما در آن بازی بودیم ، با مشکل مواجه می شدیم. در این بازی شرایط متفاوت بود و دو تیم در بازی بودند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم و امیدوارم بتوانیم ارزش خود را در لیگ ثابت کنیم. ما به ابتدا آمدیم و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. انتخاب بازیکن برای من بسیار دشوار است زیرا همه بازیکنان شرایط بازی را دارند و امیدوارم لیگ پویا و برنامه ریزی شده ای داشته باشیم.

سرمربی شرکت نساجی شهید وطنی در مورد وضعیت ورزشگاه و وضعیت VAR خاطرنشان کرد: مطمئن شوید VAR در لیگ حضور نخواهد داشت. ما نباید خودمان را گول بزنیم. وقتی این سیستم در بازی ایران مقابل کره وجود نداشت ، این سیستم در لیگ وجود نخواهد داشت. در مورد ورزشگاه شهید وطنی ، باید بگویم که در مورد این موضوع بسیار بحث شده است ، دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد. آنها به حرف های ما گوش ندادند. امیدوارم ورزشگاه ساری تا اواسط فصل پاسخ ما باشد. من می خواهم در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنم زیرا آن ورزشگاه خانه ما است و هیچ کس خانه هیچ کجا نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.