دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

حل و فصل شکایات در کلانتری ها به کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا کمک می کند

حل و فصل شکایات در کلانتری ها به کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا کمک می کند https://evarah.ir/2021/10/حل-و-فصل-شکایات-در-کلانتری-ها-به-کاهش-ور/ Thu, 14 Oct 2021 12:19:07 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/10/حل-و-فصل-شکایات-در-کلانتری-ها-به-کاهش-ور/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین ؛ علی فولیان در جلسه مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروهای پلیس ظهر پنجشنبه در دادگستری قزوین برگزار شد ، اظهار داشت: آیا. وی افزود: به منظور تسهیل کار و ثمربخش بودن مأموریت ها از ما انتظار می رود که از ماموریت های اجتماعی غافل نشویم …

منبع: خبرگذاری ایواره
حل و فصل شکایات در کلانتری ها به کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا کمک می کند

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین ؛ علی فولیان در جلسه مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروهای پلیس ظهر پنجشنبه در دادگستری قزوین برگزار شد ، اظهار داشت: آیا.

وی افزود: به منظور تسهیل کار و ثمربخش بودن مأموریت ها از ما انتظار می رود که از ماموریت های اجتماعی غافل نشویم و آمادگی اجرای طرح های مشترک در این زمینه را داریم.

image_2021_10_14-13_40_19_718_4KX

فولیان گفت: از آنجا که ما در استان با انواع جنایات روبرو هستیم ، انتظار می رود که نیروی انتظامی به همراه سایر نهادها ، از جمله قوه قضائیه و نهادهای فرهنگی و اجتماعی ، برنامه ای مدون در زمینه ریشه یابی داشته باشند. آسیب و ارائه راه حل های عملی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین یادآور شد: در سند تحول قوه قضائیه ، موضوع مردمی شدن قوه قضائیه محور کار است ، بنابراین ما باید در همه فعالیت ها از جمله ظرفیت های مردم حداکثر استفاده را ببریم. پیشگیری ، شناسایی و خروج مجرمان

وی گفت: امنیت پایدار یک شعار مهم است که تحقق آن بستگی به رویکرد پلیس و اقدامات پیشگیرانه به ویژه در جنایات خشونت آمیز و مکرر دارد ، باید به پیشگیری اهمیت بیشتری داده شود.

“دستورالعمل هایی برای کنترل مجرمان حرفه ای صادر شده است و با توجه به اینکه 74 درصد از سارقان دستگیر شده دارای سابقه کیفی هستند ، بر اساس گزارش ناجا ، ما باید اطلاعات جامعی از همه کسانی که مرتکب جرایم جدی و خشن می شوند داشته باشیم.” فولیان گفت. و اجازه ندهید این افراد دوباره وارد اجتماع شوند و به هنجارشکنی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: پرهیز از رفتارهای جزیره ای و داشتن انسجام و هماهنگی در محل کار می تواند منجر به موفقیت در امور شود و ما نیز مایل هستیم در این زمینه در کنار پلیس باشیم.

پلیس 2

فولیان افزود: همانطور که ما نباید در دادگستری “دادخواست” داشته باشیم ، باید از “شکایت اصلی” به پلیس فاصله بگیریم و در جمع آوری وجوه جنایی و ارائه اطلاعات پلیس در ارائه “اعتراف گرا” نباشیم. خدمات به عنوان گروه های عمومی. “و در مسائل دیگر جدی تر باشید.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه استان قزوین تصریح کرد: از کلانتری ها و ایست های بازرسی می خواهیم تلاش کنند تا شکایات به صورت مسالمت آمیز و سازش به پایان برسد و پرونده ای را مطرح نکند و به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

وی افزود: گشت رضوی ظرفیت مناسبی است که می توانیم بیشتر از آن استفاده کنیم و در این بین نظارت بر اماکن عمومی مستعد جرم نیز توصیه می شود.

فولیان گفت: با اشراف کاری که پلیس انجام می دهد ، باید اذعان کرد که نیروی انتظامی بهترین ، جسورترین و پاک ترین نیرو در استان قزوین است که با رویکرد جهادی به مردم خدمت می کند.

حجت الاسلام فتح الله جباری ، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گفت: این که قوه قضائیه از حقوق مردم و بیت المال حمایت می کند بسیار ارزشمند و ستودنی است.

image_2021_10_14-14_26_50_712_frX

وی گفت: گاهی اوقات پس از قتل ، به ویژه درگیری های قومی و قبیله ای ، ممکن است چند روز درگیری بین طرفین وجود داشته باشد ، بنابراین از پلیس می خواهیم در محل حضور داشته باشد تا از وقوع حوادث جلوگیری کند.

جباری به کمبود نیروهای پلیس در ماموریت ها اشاره کرد و افزود: در گذشته ، ما سالانه 9000 نفر را به خدمت می گرفتیم تا بتوانند خروج سالانه 3000 سرباز را جبران کنند ، اما امروز این وضعیت به حداکثر 3000 سرباز رسیده است. نیازها “.

منبع: خبرگذاری ایواره
حل و فصل شکایات در کلانتری ها به کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا کمک می کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.