پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد سربازان پلیس پبشگیری تهران در برابر کرونا

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد سربازان پلیس پبشگیری تهران در برابر کرونا https://d77.ir/واکسیناسیون-بیش-از-۹۰-درصد-سربازان-پلی/ Thu, 16 Sep 2021 12:00:39 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/واکسیناسیون-بیش-از-۹۰-درصد-سربازان-پلی/ رئیس پلیس پیشگیری تهران از واکسیناسیون 90 درصدی افسران پلیس در برابر کرونا خبر داد. به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ جلیل عوکافی در توضیح روند واکسیناسیون نیروهای پلیس پیشگیرانه تهران بزرگ در برابر کرونا گفت: وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد سربازانی که در حال حاضر در ایستگاه های پلیس ، ایست …

رئیس پلیس پیشگیری تهران از واکسیناسیون 90 درصدی افسران پلیس در برابر کرونا خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ جلیل عوکافی در توضیح روند واکسیناسیون نیروهای پلیس پیشگیرانه تهران بزرگ در برابر کرونا گفت:

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد سربازانی که در حال حاضر در ایستگاه های پلیس ، ایست بازرسی و دیگر ایستگاه های پلیس پیشگیرانه در تهران بزرگ کار می کنند واکسن کرونا را دریافت کرده اند ، افزود: کمتر از 10 درصد سربازان باقی مانده به زودی واکسن خود را دریافت می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره علت واکسینه نشدن سربازان نیز گفت: برخی از سربازان به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب یا به دلیل زمان واکسیناسیون واکسینه نشده اند ، بنابراین از افراد برای واکسیناسیون مجدد دعوت می شود. تیم سیار پلیس پیشگیری نیز با مراجعه به مرکز پلیس پیشگیری واکسینه می شود.

بر اساس اوقاف ، نیروهای پلیس پیشگیر تهران بزرگ 100٪ احتمال دارد واکسینه شوند و افراد باقی مانده واکسیناسیون خود را دریافت کنند.

پیش از این ، امیر گلرضا رحیم پور ، رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با دنیای 77 ، از واکسیناسیون همه سربازان کشور تا پایان ماه سپتامبر خبر داد و گفت: این هفته 250،000 دوز واکسن کرونا به سربازان داده شد و روند تزریق تا این هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در مورد واکسیناسیون همه سربازان به دنیای 77 گفت: طبق برنامه و واکسن داده شده ، همه سربازان نیروهای مسلح در همه واحدها و ادارات در برابر کرونا تا پایان ماه سپتامبر. “

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.