جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/موفقیت-سپاهان-نشأت-گرفته-از-مکتب-آن-است/ دنیای 77 Sat, 31 Jul 2021 17:20:20 0000 ورزش https://d77.ir/موفقیت-سپاهان-نشأت-گرفته-از-مکتب-آن-است/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد مبارک به شرح زیر است: “تلاش برای حرکت و وقار بی وقفه مندن تیم فوتبال سپاهان همواره تلاش و برنامه همه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه برای درخشش در سطح اول فوتبال کشور و قاره کهن آسیا را نشان می دهد. این نایب قهرمانی …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد مبارک به شرح زیر است:

“تلاش برای حرکت و وقار بی وقفه مندن تیم فوتبال سپاهان همواره تلاش و برنامه همه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه برای درخشش در سطح اول فوتبال کشور و قاره کهن آسیا را نشان می دهد.

این نایب قهرمانی ، که تجربه و انگیزه بازیکنان مشتاق و با استعداد در این مجموعه بازیکن ساز را برای کشور به ارمغان می آورد و همچنین اعتماد مربیان تسلیم ناپذیر نیمه جهان و کادر فنی جوان و سخت کوش را به همراه دارد. تبریک به هواداران پرشور ، هواداران فوتبال ، اعضای هیئت مدیره ، مدیرعامل ، مربیان اصلی ، بازیکنان فنی و مدیریتی کارکنان ، کارکنان شرکت فولاد مبارکه و کلیه پرسنل سخت کوش این باشگاه.

امیدوارم تیم فوتبال سپاهان با حضور پرقدرت خود در لیگ قهرمانان آسیا و بازگرداندن سهمیه خود برای جام جهانی روند موفقیت خود را به اتمام برساند و مانند سال های گذشته نماینده شایسته ما در جهان کشور عزیزمان شود. حمیدرضا عظیمیان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در پیامی جداگانه به نایب قهرمانی سپاهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای محمدرضا ساکت

مدیرعامل مورد علاقه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نایب قهرمان قوی تیم فولاد مبارکه سپاهان که در صدر قرار داشت و تفاوت زیادی با تیم سوم جدول داشت و در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال کشور ، لحظات و صحنه های حساس و زیبا تیم ما را سرشار از شادی و شادی کرد.

این مقام ارزشمند تیم قدرتمند سپاهان ، تیم ایران حاضر در اولین جام باشگاه های جهان و مفتخر است خط این نصف جهان است ، ثابت شده است که بعد از چند سال فوتبال ایران ، این تیم دوباره از یک قطب خارج شده است و روزهای درخشانی را برای فوتبال اصفهان خواهیم دید.

قلب انسان دیشب خط قهرمانان ، ورزشکاران و دوستان اصفهانی از آزادی تاپید در ورزشگاه طلایی پوشش اصفهان برای سومین بار نایب قهرمان جام خلیج فارس شد. این بازی بر اساس مدرسه سپاهان ، مستطیل سبز و تلاش بازیکنان ، پشتکار و ابتکار عمل و کادر فنی و مدیریتی است.

با تبریک به هواداران پرشور و طلایی تیم فوتبال سپاهان و مردم محترم اصفهان برای کسب عنوان نایب قهرمانی آن باشگاه ، از تلاش های ارزشمند تیم مدیریت ارزشمند ، تکنسین های تاکتیکی ، بازیکنان واجد شرایط و مبتکر آن باشگاه قدردانی می کنم. و برای آنها در جام آرزوی موفقیت می کنم.

سید محمد طباطبایی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

20 تا از مهم ترین اصول موفقیت در زندگی (از زبان بزرگان)

موفقیت برای شما چیست؟ چگونه میتوان در زندگی موفق بود؟ بسیاری از افراد موفقیت را به ثروت میبینند، بعضی دیگر قدرت و افرادی میخواهند تاثیر مثبتی در جهان داشته باشند و مفید باشند و ما در اینجا 20 تا از جدیدترین اصول را برای شما بیان می کنیم.

اصول موفقیت از دید افراد بزرگ (اینفوگرافی)

همه ی اینها قابل قبول است، در واقع موفقیت یک مفهوم است که برای افراد مختلف، متفاوت است. پس این مهم نیست که موفقیت برای شما چیست، چیزی که مشخص است این است که به راحتی بدست نمی آید. کتابها و راهنمایی های بی شماری درمورد راههای موفقیت وجود دارد اما موفقیت برای هر فردی کاملا شخصی و منحصر به فرد است. توجه به توصیه های یک نفر معمولا بی فایده است. با توجه به این، توجه به نظریات بسیاری از افراد بزرگ که ایده های متفاوتی در مورد موفقیت دارند، میتواند یک جایگزین خوب باشد.

10 اصل موفقیت در زندگی (اینفوگرافی)

اصول موفقیت از دید افراد بزرگ (اینفوگرافی)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.