چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

روند انتخاب شهردار اراک را تسریع کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روند انتخاب شهردار اراک را تسریع کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/روند-انتخاب-شهردار-اراک-را-تسریع-کنید/ Tue, 14 Sep 2021 12:00:27 0000 عمومی https://d77.ir/روند-انتخاب-شهردار-اراک-را-تسریع-کنید/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، تجمع دانشجویان دانشگاه آرا تی اراک در نامه سرگشاده ای به اعضای شورای ششم شهر اراک خواستار تسریع در انتخابات شهردار و شفافیت در عملکرد شد. در این نامه آمده است: اکنون با عنایت خداوند متعال و به درخواست شهروندان شهر اراک ، با حضور و اطمینان شما در شعار …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، تجمع دانشجویان دانشگاه آرا تی اراک در نامه سرگشاده ای به اعضای شورای ششم شهر اراک خواستار تسریع در انتخابات شهردار و شفافیت در عملکرد شد. در این نامه آمده است:

اکنون با عنایت خداوند متعال و به درخواست شهروندان شهر اراک ، با حضور و اطمینان شما در شعار در زمان انتخابات ، افتخار خدمت به مردم شریف اراک در شورای اسلامی این شهر را دارید. شهر بر اساس مسئولیت ذاتی جمع آوری دانش آموزان برای تحقق خواسته ها خاکستری، جزئیات زیر:

جایی که اولین قدم در ایجاد اعتماد برای مردم شفافیت است و شما در چندین جلسه قبل از انتخابات با شفافیت موافقت کرده اید. بنابراین ، در یک محیط شفاف و به دور از محافظه کاری برای پیگیری و حل مشکلات کلانشهر اراک ، دانشجویان و مردم محترم اراک منتظر شما هستند.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین مسئولیت های شورای اسلامی شهر که در ماده 80 قانون مربوط به شورا ذکر شده است ، مسئولیت انتخاب شهردار است. شما روز به روز به انتخاب یک فرد شایسته ، حرفه ای ، صادق ، انقلابی و دلسوز به عنوان شهردار اراک سرعت بخشیده و سایر اقدامات را در اولویت بعدی خود قرار خواهید داد.

امروزه شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورای شهر که با اطمینان مردم وارد شورای شهر شده اند ، در رویای شهرداری هستند و می خواهند خدمات بیشتری انجام دهند. ملاقات شهرداری را به شورای شهر ببخشید !!! و می دانید که هرکسی که صادقانه تلاش می کند به مردم فهیم و نجیب اراک خدمت کند ، یکی از بهترین مناطق برای خدمت به شورای شهر و نیاز به پوشیدن است. رادوی اینجا شهرداری نیست.

امید است اعضای محترم شورا به موارد فوق توجه نموده و در جهت رفع هرچه سریعتر این مسائل گام های لازم را بردارند.

تسریع در روند انتخاب شهردار اراک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.