پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در خراسان جنوبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در خراسان جنوبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://evarah.ir/2021/09/سرمایه-گذاری-۵-هزار-میلیاردی-در-خراسان/ Tue, 14 Sep 2021 12:13:01 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/09/سرمایه-گذاری-۵-هزار-میلیاردی-در-خراسان/

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید ملانوری ظهر سه شنبه در ستاد امور جوانان استان خاطرنشان کرد: جوانان جزو سرمایه های ارزشمند کشور هستند ، اما هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم. به گفته وی؛ ستاد سازمانی امور جوانان برای جبران این کمبود تأسیس شد. وی با اشاره به ابتکار ستاد …

منبع: خبرگذاری ایواره
سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در خراسان جنوبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید ملانوری ظهر سه شنبه در ستاد امور جوانان استان خاطرنشان کرد: جوانان جزو سرمایه های ارزشمند کشور هستند ، اما هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

به گفته وی؛ ستاد سازمانی امور جوانان برای جبران این کمبود تأسیس شد.

وی با اشاره به ابتکار ستاد توسعه خاوران و تصویب آن توسط رئیس جمهور و برخی وزرا اظهار داشت: یکی از مهمترین منابعی که در این ستاد مورد توجه قرار گرفته است منابع انسانی به ویژه جوانان و استفاده از این امر است. این ایده را موفق کرده است و می توان از آن به عنوان الگو استفاده کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخاب عناوین در سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری بر اساس مسائل زندگی ، اقتصادی یا فرهنگی- اجتماعی ، اهمیت این موضوعات را نشان می دهد ، خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد توسعه خاوران مستقر در شعار سال و سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است.

ملانوری گفت: “پیام ما به ستاد توسعه خاوران که از ابتدای سال جاری وارد مرحله اجرایی شده است این است که ظرفیت مالی دولت کمتر از بخش خصوصی است.” و با داشتن امکانات در اختیار او ، می تواند از بخش خصوصی حمایت کند.

وی با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد استان در زمینه های معدن ، گردشگری ، کشاورزی و مرزها تاکید کرد: ستاد توسعه خاوران برای استفاده حداکثری از این ظرفیت ها و شکستن بروکراسی اداری تشکیل شده است و هدف آن افزایش قدرت است. انعطاف پذیری افراد را افزایش داده و قدرت و ظرفیت آنها را به میدان می آورد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: توسعه و ترویج تفکر توسعه ای را باید در استان به شدت دنبال کرد زیرا اگر این تفکر در دولت ها و اقشار مختلف مردم شکل بگیرد ، توسعه ای پایدار ، متوازن و فراگیر شکل می گیرد.

ملانوری افزود: باید با اتخاذ روش های مناسب مردم را به ورود به عرصه سرمایه گذاری ترغیب کنیم ، زیرا ابتدا باید ثروت و دارایی خراسان جنوبی در اختیار مردم استان قرار گیرد.

به گفته وی؛ از ابتدای سال جاری ، بخش خصوصی حدود 5000 میلیارد دلار در این استان سرمایه گذاری کرده است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور محترم به استان گفتم که با حمایت دولت و استفاده از ظرفیت های این جغرافیای حاصلخیز ، در بازه زمانی 3 تا 4 ساله ، 9 شهر استان از محرومیت محروم خواهند شد

ملانوری تاکید کرد: جوانان به ویژه اعضای شورای مشورتی باید وارد عرصه توسعه استان شوند.

منبع: خبرگذاری ایواره
سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در خراسان جنوبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.