شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم https://d77.ir/تاکید-اشتری-بر-لزوم-وضع-قوانین-جدید-باز/ Tue, 14 Sep 2021 11:58:14 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/تاکید-اشتری-بر-لزوم-وضع-قوانین-جدید-باز/ فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه استفاده از تجهیزات مدرن به پلیس کمک می کند تا ماموریت های خود را با موفقیت انجام دهد ، گفت: با تصویب قوانین پیشگیرانه جدید ، نمایندگان مجلس نقش مهمی در کاهش یا کاهش هزینه جنایت در پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی دارند. . ” به گزارش دنیای …

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه استفاده از تجهیزات مدرن به پلیس کمک می کند تا ماموریت های خود را با موفقیت انجام دهد ، گفت: با تصویب قوانین پیشگیرانه جدید ، نمایندگان مجلس نقش مهمی در کاهش یا کاهش هزینه جنایت در پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی دارند. . ”

به گزارش دنیای 77 ، نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور سردار حسین آستاری ، معاون پلیس استان و فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس استان در ستاد ناجا به مناسبت ابا برگزار شد. عبدالله الحسین (ع) در شرح شهادت آن آمده است: نیروی انتظامی از نظر پراکندگی و انجام مأموریت های مختلف گسترده ترین نیروی کشور است که حدود 24 ساعت شبانه روز و بدون هیچ مانعی به مردم خدمت می کند.

وی خاطرنشان کرد که پلیس قلب جامعه است و همه به هر نحوی در خدمت نظر حضور دارند.

سردار آستاری گفت: نیروی انتظامی با اجرای فعالیتهای مثبتی مانند ایجاد بخشهای مشاوره و پشتیبانی در کلانتریهای سراسر کشور گامی مهم در راستای اجرای عدالت ترمیمی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیبهای اجتماعی برداشته است. قیمت جداگانه برای پلیس

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد که اگر یک ایستگاه پلیس با تجهیزات و نیروی انسانی مناسب به منطقه اضافه شود ، در واقع آرامش و امنیت مضاعف به آن منطقه اضافه می شود. “در واقع ، همه می دانند که پلیس یک مرجع افشا کننده است” و صلح در جامعه است.

عالی ترین افسر پلیس کشور یادآور شد: فرمانده عالی نیروهای مسلح با مهربانی بر اقتدار بر پلیس تأکید می کند ، که البته پلیس همیشه آن را در نظر دارد و در اولویت امور قرار دارد.

سردار آستاری با ابراز خوشحالی و رضایت از عملکرد و کار در راستای مأموریت محول شده به فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، اظهار داشت: با توجه به وسعت این استان ، باید اقدامات شایسته ای برای عزت مردم عزیز وی انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه همانطور که گفته شد طی چند سال گذشته با لطف و عنایت مقام معظم رهبری شاهد رشد خوبی در این زمینه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که همواره در این نیرو با استفاده از تجهیزات جدید هوشمند پلیس و به روز رسانی امکانات مورد تاکید قرار گرفته است ، اضافه می شود: الحمدلله ، ناجا در این مسیر حرکت می کند.

وی با تأکید بر اینکه اطلاعات تأثیر بسزایی در اجرای موفق ماموریت های پلیس با استفاده از فناوری جدید دارد ، گفت: با تصویب قوانین جدید برای جلوگیری از وقوع جرم و افزایش هزینه ها ، اعضای شورای اسلامی شورای اسلامی از وقوع جرم جلوگیری کرده و آسیب ها را کاهش می دهند. شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهم و سرنوشت سازی دارند.

ناسازگاری جرم و مجازات با یکدیگر

وی با بیان اینکه جرم و مجازات با یکدیگر سازگاری ندارند ، افزود: در هر صورت هزینه جرم پایین است مجازات باید به گونه ای باشد که مرتکب جرات ارتکاب جرم را نداشته باشد.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مسائل مورد نظر با برنامه ریزی و اهمیت پیگیری و حل می شود ، گفت: با تلاش و تعامل اعضای شورای اسلامی شورای اسلامی و دولت جدید ، بخش بزرگی از آن به زودی حل می شود. … “

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.