شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

شهریه طلبه ها یک چهارم حقوق یک کارگر ساده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهریه طلبه ها یک چهارم حقوق یک کارگر ساده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/شهریه-طلبه-ها-یک-چهارم-حقوق-یک-کارگر-ساد/ Sat, 11 Sep 2021 11:57:30 0000 عمومی https://d77.ir/شهریه-طلبه-ها-یک-چهارم-حقوق-یک-کارگر-ساد/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دژکام ، بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی سمینار ویژه خواهران و برادران استان فارس در معبد مقدس. شاه چراغ (پ) با استناد به روایتی از امیرالمومنین (پ) در مورد جستجوی دانش می گوید: جهت گیری این سمینارها بر اساس سنت و کتاب …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دژکام ، بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی سمینار ویژه خواهران و برادران استان فارس در معبد مقدس. شاه چراغ (پ) با استناد به روایتی از امیرالمومنین (پ) در مورد جستجوی دانش می گوید: جهت گیری این سمینارها بر اساس سنت و کتاب است.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از رسالت های سمینار است ، افزود: اساس سمینار سربازی و خدمت (خدمت) امام زمان است.پ) بنابراین دانش آموز باید درس خود را به طور جدی مطالعه کند تا بتواند سرباز امام زمان (عج) باشد.عجیب) خدمات را به طور مثر ارائه می دهد.

نماینده ولی فقیه استان فارس با اشاره به کلیپی که در فضای مجازی در رابطه با شهریه دانشجویان منتشر شده است ، اظهار داشت: دانشجویان هیچگونه دستمزد از دولت دریافت نمی کنند ، شهریه ای دریافت می کنند که میزان شهریه است ؛ شهریه یک چهارم حقوق یک کارگر معمولی است.

آیت الله دژکام می گوید: در غیاب سمینارهای حج ، سمینارها برهان ایجاد را تکمیل می کند ، این موقعیت باید به انتصاب امام زمان ، وضعیت سمینار به عنوان یک م religiousسسه مذهبی 1400 ساله و موقعیت باید احترام بگذارد. به طور خاص به نسل جوان دانش آموزان منتقل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.