حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین https://evarah.ir/2021/09/حمایت-از-تولیدی‌های-سهیم-در-اشتغالزای/ Sat, 11 Sep 2021 11:58:33 0000 اقتصادی https://evarah.ir/2021/09/حمایت-از-تولیدی‌های-سهیم-در-اشتغالزای/

ایواره / تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی در مجلس بسترسازی برای کارآفرینی است ، گفت: از محصولات ساده ورامین که به اشتغال زایی کمک می کند حمایت می شود. به گزارش ایواره ، حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه …

منبع: خبرگذاری ایواره
حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

ایواره / تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی در مجلس بسترسازی برای کارآفرینی است ، گفت: از محصولات ساده ورامین که به اشتغال زایی کمک می کند حمایت می شود.

به گزارش ایواره ، حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه 20 شهریور در حاشیه بازدید از کارخانه شیشه و بلور در روستای ریحان آباد ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بسیار خوب شهرک های ورامین ، پیشوا و قرچک. در ایجاد شغل: ما اقدامات خوبی از این نوع کارگاه ها هستیم که به دلیل فعالیت گسترده کارآفرینان در زمینه کریستال و شیشه ، این منطقه در حال حاضر به عنوان نام تجاری شیشه کشور به صورت ملی ثبت شده است.

نوش آبادی با بیان اینکه ثبت ملی شیشه و کریستال دیار 15 خرداد حرکتی نمادین است برای اینکه بگوییم این منطقه پتانسیل خوبی برای تولید محصولات دارد ، افزود: به عنوان یک برند ارسال می شود.

نماینده شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک تصریح کرد: این کارخانه ها یکی از کارگاه های تولیدی با درآمد سریع است و یکی از مزیت های این کارگاه های کوچک ایجاد اشتغال است که در افزایش تولید نقش دارد.

وی در مورد برنامه های حل مشکلات و مشکلات تولیدکنندگان و کارگاه ها و کارخانه ها گفت: در این بازدیدها که با حضور رئیس اداره صمت انجام می شود ، صاحبان مشاغل موانعی را در زمینه دارایی و بیمه مطرح می کنند. و ما مشکلات و موانع موجود در موانع و ستاد تسهیل تولید شهر را بررسی می کنیم و اگر موردی وجود داشته باشد که از نظر قانونی قابل حل باشد ، آنها در اولویت قرار می گیرند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ما حمایت از کارگاه ها و محصولات در زمینه ورامین است که به اشتغالزایی کمک می کند و یکی از برنامه هایی که مصمم به انجام آن در مجمع تولید و ایجاد خطوط راه آهن یک بستر کارآفرینی است و به خواست خدا ، ما در دولت جدید گامی در جهت تولید و فعالیت های جهادی خواهیم دید.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.