جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

غدیر پربرکت برای شهرک طالقانی ماهشهر/چترحمایت خیران برسرنیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غدیر پربرکت برای شهرک طالقانی ماهشهر/چترحمایت خیران برسرنیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/غدیر-پربرکت-برای-شهرک-طالقانی-ماهشهر-چ/ دنیای 77 Sun, 01 Aug 2021 01:40:52 0000 عمومی https://d77.ir/غدیر-پربرکت-برای-شهرک-طالقانی-ماهشهر-چ/ خبرگزاری آنلاین ؛ گروه استانی – کوثر کریمی: امسال ، شاد قدیر با یک چتر خیریه برای ساکنان نیازمند شهرک طالقانی در شهر خم برکت یافت. نیکوکاران نیز در مهمانسرای نیازمندان لبخندهای شادی ایجاد می کنند. به مناسبت عید سعید غدی ، در دفتر امام جمعه شهر طالقانی این شهرستان تحت نظارت بنیاد خیریه انوارالهادی …

خبرگزاری آنلاین ؛ گروه استانی – کوثر کریمی: امسال ، شاد قدیر با یک چتر خیریه برای ساکنان نیازمند شهرک طالقانی در شهر خم برکت یافت. نیکوکاران نیز در مهمانسرای نیازمندان لبخندهای شادی ایجاد می کنند.

به مناسبت عید سعید غدی ، در دفتر امام جمعه شهر طالقانی این شهرستان تحت نظارت بنیاد خیریه انوارالهادی و مرکز خیریه الغدیر و پوشاک و پوشاک مراسم برگزار شد. برای کودکان نیازمند اهدا شد این شهر.

کودکان نیم قد که لباس های رنگارنگ می پوشیدند ، چشم هایشان از شادی پر شده بود و نمی توانستند لبخند را از لبانشان پاک کنند. شادی که در فضای این کودکان پدید آمد باعث شد چشم هر بیننده ای با دیدن این صحنه روح انگیز پلک بزند.

کودکانی که به دلیل تلاش خیرخواهان احساس تنهایی نمی کنند و با چشم خود می بینند که با وجود مشکلات ، مسیر فضل خیریه همچنان لبخند را به زندگی کودکان نیازمند وارد می کند.

جرقه عشق و علاقه به دیگران و همکاری همنوعان در طبیعت این کودکان از قبل نهادینه شده است و علاوه بر این ، آنها از اخلاق خیریه و چنین کارهایی احساس خوبی دارند. کودکانی که در شرایط سخت نسبت به آنها احساس دلسوزی می کنند ، در آینده از فرهنگ کمک به همسالان خود بیگانه نخواهند بود.

خنده کودکان و زوج های جوان

به همین مناسبت ، مهریه 110 سری به زوج های نیازمند در شهر طالقانی اهدا شد. زوج های جوان که رویای زندگی مشترک را با نگاه گرم یک خیریه سخاوتمند تحقق بخشیده اند.

چادرهای سفید و گلی که گل های امید را در دست مددکاران خیریه بستند و مایحتاج اولیه زندگی را به خانه امیدشان اهدا کردند.

خنده کودکان در نتیجه زندگی خانوادگی متفاوت با خوشحالی زوجین تازه تشکیل خانواده ، جلوه زیبایی از نتایج مثبت کارهای خیریه را به تصویر می کشد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از نظر جمعیت ، طالقانی یکی از پرجمعیت ترین مناطق ماهشهر است که در سرشماری سال 95 بین 27 تا 28 هزار نفر جمعیت دارد ، اما ما 35 تا 40 هزار نفر تخمین می زنیم. و ما به مشارکت بهتر امیدواریم.

بندری با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت کلان شهرها در حومه شهر زندگی می کنند ، اظهار داشت: این میزان از جمعیت بخشی از بافت شهری محسوب نمی شوند و آنها در چند سال گذشته در حومه شهر زندگی کرده و خانه ساخته اند. مشکلات عمده کلان شهرها نیز در این نقاط حاشیه ای است.

وی گفت: شاید بزرگترین مشکل در این منطقه حاشیه ای در مورد آب و فاضلاب باشد زیرا جزو برنامه شهرها نیست و حتی خدماتی در این منطقه ارائه نمی شود.

سرپرست فرمانداری کلانشهر تاکید کرد: در این منطقه حاشیه ای ، به ویژه در شهر طالقانی ، عمدتا چند خانواده در یک خانه زندگی می کنند و برای حل این مشکل ، چندین مساله جدید برای ساخت مسکن در نظر گرفته شد ؛ یکی از این نقاط زمین 60 هکتاری در کنار شهرک طالقانی است.

بندری با اشاره به اینکه با شبکه فرسوده ای برای سیاست گذاری در زمینه آب در مناطق حاشیه ای روبرو هستیم ، تصریح می کند: تلاقی می کند و باعث ایجاد مشکلات بهداشتی می شود و برای این منظور ، برای جلوگیری از آن سختگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مستمر و مستمر برای بهبود شبکه آبرسانی مشکلات منطقه را برطرف می کند ، گفت:

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شهر ماهاشهر دارای پتانسیل صنعتی عظیمی است ، به ویژه در زمینه صنایع پتروشیمی ، که بسیاری از افراد آرزوی کار در شرکت های مختلف را داشتند و اکنون در مرحله آماده سازی اولیه برای زندگی خود (به ویژه مسکن مناسب) هستند. .

البته حتی شهرنشینانی که آرزوی کار در این کارخانه و صنعت بزرگ را داشتند ، همیشه از بی تفاوتی نیروهای محلی شکایت داشتند ، اما برعکس ، شورای اسلامی تنها نماینده مردم نیست که 70 درصد از نیروهای محلی باید از نظر اشتغال در اولویت قرار گیرند.

با این حال ، می توان امیدوار بود که مددکاران خیریه و نیکوکار همیشه در هر صورت ، مراقبت از افراد نیازمند را در دستور کار قرار داده و از هیچ کوششی برای کمک به همکاران خود دریغ نکرده اند.

علائم عفونت رحم می توانند در بسیاری از موارد بسیار ملایم و خفیف باشند و به سختی شناسایی شوند. برخی از زنان حتی متوجه وجود این علائم در بدن خود نمی شوند. به طور کلی علائم عفونت رحم عبارتند از:
  • درد های شدید یا خفیف در ناحیه شکم و لگن
  • خروج غیر طبیعی ترشحات واژینال که معمولاً رنگ و بوی نامطبوعی دارند.
  • خونریزی های غیر طبیعی رحمی بخصوص در حین رابطه جنسی یا در بین چرخه های قاعدگی
  • احساس درد در هنگام رابطه جنسی
  • تب و لرز
  • مشکل و گاهاً احساس درد در هنگام دفع ادرار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.