کرمانشاهی محروم نیست، به استراحت اجباری می‌رود!

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

کرمانشاهی محروم نیست، به استراحت اجباری می‌رود!

کرمانشاهی محروم نیست، به استراحت اجباری می‌رود! https://d77.ir/کرمانشاهی-محروم-نیست،-به-استراحت-اجبا/ دنیای 77 Thu, 22 Jul 2021 17:15:52 0000 ورزش https://d77.ir/کرمانشاهی-محروم-نیست،-به-استراحت-اجبا/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ “اول از همه ، جا برای فجر سپاسی وجود دارد و هواداران از اینکه همه تیم های لیگ برتر به او تبریک می گویند خوشحال هستند. وی ادامه داد: به دلیل حساسیت در هفته پایانی لیگ دسته اول و وجود سه گزینه صعود تیم ، مجبور شدیم باتجربه ترین داور …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ “اول از همه ، جا برای فجر سپاسی وجود دارد و هواداران از اینکه همه تیم های لیگ برتر به او تبریک می گویند خوشحال هستند.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت در هفته پایانی لیگ دسته اول و وجود سه گزینه صعود تیم ، مجبور شدیم باتجربه ترین داور را برای این مسابقات انتخاب کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادآور شد: آقای رضا کارامنشاهی در این فصل بدون اشتباه 8-9 قضاوت کرده و به همین دلیل برای قضاوت در دیدار تیم های ملوان و بادران انتخاب شد.

افشاریان افزود: به دلیل وقفه 50 دقیقه ای در آغاز نیمه دوم بازی ملوان و بادران ، اوضاع متفاوت بود. از زاویه ای که دیدیم و همه شاهد آن بودند ، مجازاتی نبود ، اما از زاویه ای که آقای کرمانشاهی روی زمین و عمود بر صحنه بود ، فهمیدند که این مجازات است. اما بزرگ نمایی مهاجم بادران نیز باعث اشتباه او شد.

وی افزود: شما می دانید که هر مسابقه یک ناظر داور دارد و ما با توجه به امتیازی که داور به داور می دهد ، در مورد مسابقات آینده تصمیم خواهیم گرفت. حداقل نمره ناظر مسابقه باید 9 باشد ، اما آقای کارامانشاهی امتیاز کمی برای این مسابقه کسب کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اصرار کرد: “آقای کرمانشاهی سه یا چهار هفته داور نخواهد بود و مجبور به استراحت خواهد شد ، دیگر هیچ چیز.” اینکه او محروم شد و ما چنین تصمیمی در فدراسیون نگرفتیم اصلاً درست نیست. این یک تصمیم داخلی است و ما بر اساس امتیازی که داور داد تصمیم گرفتیم. انشاالله او بتواند از فصل آینده به میادین برگردد.

258 41

سبزی شاهی: فواید ثابت شده علمی، طرز مصرف اصولی و نکات مهم دیگر

شاهی یک گیاه سبز تیره و برگی است که در آب های طبیعی رشد می‌کند. قرن ها، از آن به عنوان یک گیاه مفید برای تزئین غذاها استفاده ‌شده ‌است. با این حال، امروزه به عنوان یک سبزی فوق العاده در مقوله غذایی مصرف می ‌شود. شاهی بسیار متنوع است چون نه تنها به عنوان غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه به دلیل مواد مغذی مختلف موجود در آن، دارای مزایای زیادی نیز می باشد.

شاهی-.jpg

شاهی بخشی از خانواده cruciferous سبزیجات است که براسیکا نیز نامیده می ‌شود. گیاهان دیگری که به این خانواده تعلق دارند بروکلی، کلم ‌پیچ، کلم بروکسل و غیره هستند. این گیاه در قرن ۱۹ به طور گسترده ‌ای در دسترس بود و ساندویچ ‌های حاوی شاهی یک رژیم غذایی اساسی طبقه کارگر در انگلستان بود. با گذشت زمان، وقتی مردم شروع به رشد انواع دیگری از گیاهان کردند، تقاضا برای شاهی کاهش یافت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.