ویروسی که ترامپ را زمین زد، ولی بازار مسکن را زمین نزد

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ویروسی که ترامپ را زمین زد، ولی بازار مسکن را زمین نزد

ویروسی که ترامپ را زمین زد، ولی بازار مسکن را زمین نزد https://d77.ir/ویروسی-که-ترامپ-را-زمین-زد،-ولی-بازار-مس/ دنیای 77 Tue, 20 Jul 2021 01:23:44 0000 عمومی https://d77.ir/ویروسی-که-ترامپ-را-زمین-زد،-ولی-بازار-مس/ او که از بهترین وضعیت اشتغال در کشورش سرمست شده است ، هر کجا که سخنرانی کند ، تأکید کرد: از زمان بحران اقتصادی 200 ساله ، بیکاری در کمترین حد خود (3.7٪) بوده است. تابلوهای “ما استخدام می کنیم” همه جا وجود دارد. هرچه خورد و آنطور که باید!هیچ کس نمی توانست تصور کند …

او که از بهترین وضعیت اشتغال در کشورش سرمست شده است ، هر کجا که سخنرانی کند ، تأکید کرد: از زمان بحران اقتصادی 200 ساله ، بیکاری در کمترین حد خود (3.7٪) بوده است. تابلوهای “ما استخدام می کنیم” همه جا وجود دارد. هرچه خورد و آنطور که باید!
هیچ کس نمی توانست تصور کند که چند ماه بعد ، این کشور با چالشی به نام ویروس # بیماری کرونا روبرو شود و رکود اقتصادی شگفت انگیزی را به دنبال داشته باشد.
در ابتدا صحبت از “100000 آمریکایی درگذشت” بود (که برای بسیاری غیرقابل باور بود) اما در زمان انتخابات ، بیش از 400000 آمریکایی جان خود را از دست داده و میلیون ها نفر شغل خود را از دست داده بودند.

در حقیقت ، ویروس ویروس کرونا ، باراک اوباما و بارنی سندرز ، با هم رفتند تا دولت ترامپ را هجوم آورند. دونالد در یک دوره چند رئیس جمهور شد.

با راه اندازی کرونا ، بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی کردند که بازار # مسکن دوباره دچار رکود خواهد شد. با گسترش # شغل در سراسر کشور ، پیش بینی قویتر شد و همه انتظار کاهش شدید معاملات ساخت و ساز و مسکن را داشتند.

اکنون ، در اواسط ژوئیه سال 2021 (اواخر ژوئیه 1400) ، می بینیم که برخلاف همه این پیش بینی ها ، بازار مسکن و املاک و مستغلات ایالات متحده یک طوفان شگفت آور را تجربه می کند! و از قضا مجاری صفراوی بزرگ شده اند.

استخدام دفاتر فنی و مهندسی و توسعه توالی کار در طراحی معماری و سازه.
انجمن ملی سازندگان مسکن می گوید از اطمینان از بازار پر رونق اطمینان دارد.
بسیاری از خانه هایی که اخیراً برای فروش اعلام شده اند بیش از “قیمت پرداخت شده (پرداخت شده توسط مالک)” به فروش می رسند!
این بدان معناست که خریداران زیادی در بازار وجود دارد (و آنقدر رقابت برای یک خانه) که در بسیاری از موارد خانه 20 تا 30 درصد بیشتر از قیمت پیشنهادی مالک فروخته می شود (!).

در مقاله (لینک) که به تازگی منتشر شده است ، آمده است: “هیچ کس تعجب نخواهد کرد اگر بفهمد که پیشنهادهای پیشنهادی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو” یک میلیون دلار بیشتر از قیمت (!) به فروش می رساند. ”

چرا؟
بحث اقتصاد مسکن یک مسئله فنی است ، اما به طور کلی ، کرونا نشان می دهد که ویروس از انتظارات “مقاومت” در اقتصاد ایالات متحده فراتر رفته است. برای داشتن یک نمای کلی از اقتصاد ایالات متحده ، بهتر است آن را با سایر اقتصادها مقایسه کنید.
سال گذشته:

تولید ناخالص داخلی آمریکا: حدود 21 تریلیون پوند
(تولید ناخالص داخلی – تولید ناخالص داخلی)
مقایسه این عدد با اقتصاد # ژاپن دیدگاه بهتری به ما می دهد:
سال گذشته تولید ناخالص داخلی ژاپن 5000 میلیارد دلار بود. (یک چهارم اقتصاد ایالات متحده)
اقتصاد هند نیمی از ژاپن است!
یعنی اگر “چهار کشور ژاپن” (یا هشت کشور هند) با هم ترکیب شوند ، تولید ناخالص داخلی آنها برابر با اقتصاد آمریکا خواهد بود.
اقتصاد آلمان کمتر از 4 تریلیون پوند است.
این بدان معناست که “بیش از پنج کشور آلمان” باید در یک اقتصاد 21 تریلیونی دور هم جمع شوند!

آلمان و ژاپن نمونه هایی از این دو کشور هستند که به عنوان نمادهای “تولید” در نظر گرفته می شوند.

اقتصاد همه کشورهای اروپایی (منطقه یورو) در مجموع حدود 17 هکتار است.

در این بحث ، وقتی ابعاد اقتصاد چین را نیز بررسی می کنیم ، دید واضح تری خواهیم داشت:
طبق تخمین بانک جهانی ، تولید ناخالص داخلی چین (سال گذشته) حدود 15 درصد بوده است.

تجزیه و تحلیل و راهنمایی استراتژیک:
ما باید بتوانیم جریان وقایع اقتصادی را در کشورهای مختلف مشاهده کنیم و استراتژی مناسبی برای توسعه آینده در نظر بگیریم.

به عنوان مثال ، آقای جهانگیری ، معاون اول نخست وزیر دولت فعلی ، اخیراً گفت: “ما انتظار نداشتیم كه # هند و # چین حتی از # ایران نفت خریداری كنند.” دلیل چنین شگفتی ها و عدم شناخت صحیح جهان “انتظار” نداریم.

اکنون ، بهبود اقتصاد ایالات متحده از # مجرم باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. مهم است که بدانیم اقتصاد ایالات متحده اقتصادی چند وجهی و پیچیده است که به شدت با سایر کشورها در ارتباط است. حضور و مشارکت سازمانهای بین المللی در شکل گیری آن و جریان بی وقفه نیروی انسانی جوان و پرانرژی از سراسر جهان تأثیرگذار بوده است.تولید ناخالص داخلی این کشور مبتنی بر اقتصاد جزیره ای / محدود نیست.

باید قبلاً می دانستیم که به عنوان مثال هند به دلیل # تسویه_ایران از تجارت با اقتصاد 400 میلیارد پوندی دست نمی کشد.

باید به دولت آینده عبرتی آموخت و با مشاهده صحیح وقایع ، باید استراتژی ای اتخاذ کند تا بتواند واقع بینانه ای از توسعه در دنیای امروز داشته باشد.

تصمیمات صحیح علت (دانش دولتی) و موقعیت گرایی (خودشناسی و کیهانی) است. کلمات نامربوط ، ایده های غیرمنطقی و تصمیمات اشتباه بدون دانستن دنیا ما را احاطه خواهد کرد. شناخت روابط اقتصادی و سیاسی جهان دریچه یک دولت خردمند است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.