۴متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی تاکلند دستگیر شدند

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

۴متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی تاکلند دستگیر شدند

۴متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی تاکلند دستگیر شدند https://evarah.ir/2021/07/۴متهم-اصلی-پرونده-آدم‌ربایی-تاکلند-دس/ ایواره Thu, 22 Jul 2021 12:52:53 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/07/۴متهم-اصلی-پرونده-آدم‌ربایی-تاکلند-دس/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: پنجشنبه سوم تیرماه پس از اقدام سه نفر در خیابان آقچه کند ، آنها مدیر یکی از پربازدیدترین سایتهای استان به نام تاکلند را ربودند و مورد ضرب و شتم قرار دادند او با سلاح سرد. یكی از عاملان این …

منبع: خبرگذاری ایواره
۴متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی تاکلند دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: پنجشنبه سوم تیرماه پس از اقدام سه نفر در خیابان آقچه کند ، آنها مدیر یکی از پربازدیدترین سایتهای استان به نام تاکلند را ربودند و مورد ضرب و شتم قرار دادند او با سلاح سرد. یكی از عاملان این حادثه به جرم مشاركت در آدم ربایی دستگیر و دو نفر دیگر به جرم سرقت تلفن همراه همراه فرد ربوده شده دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان فرستاده شدند.

رجبی افزود: پس از انجام تحقیقات قضایی ، دو نفر دیگر متهم به آدم ربایی در تاریخ 20 ژوئیه دستگیر و در حین صدور قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان اظهار داشت: در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و پس از اتمام پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارجاع می شود.

48

منبع: خبرگذاری ایواره
۴متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی تاکلند دستگیر شدند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.