چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر + فیلم

طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر فیلم https://evarah.ir/2021/07/طنین‌انداز-شدن-فریاد-حمایت-از-مقاومت/ ایواره Tue, 20 Jul 2021 12:24:01 0000 بین الملل https://evarah.ir/2021/07/طنین‌انداز-شدن-فریاد-حمایت-از-مقاومت/

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، 100000 فلسطینی در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) وارد مسجدالاقصی شدند و نماز عید سعید را در این سرزمین با احترام اقامه کردند. به گزارش العربی الجدید ، شیخ عکریما صبری مبلغ مسجد الاقصی در خطبه های نماز عید سعادت درباره خطرات …

منبع: خبرگذاری ایواره
طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر فیلم


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، 100000 فلسطینی در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) وارد مسجدالاقصی شدند و نماز عید سعید را در این سرزمین با احترام اقامه کردند.

به گزارش العربی الجدید ، شیخ عکریما صبری مبلغ مسجد الاقصی در خطبه های نماز عید سعادت درباره خطرات جدی این روزهای مسجد الاقصی هشدار داد.

وی افزود: کشورهای اسلامی باید مسئولیت های خود را در حمایت از مسجد الاقصی و قدس انجام دهند ، زیرا مسجد الاقصی امانت است و خداوند کسانی را که از این مقدسات غفلت می کنند پاسخگو خواهد بود.

در پایان نماز ، هزاران فلسطینی در نزدیکی نمازخانه گنبد صخره در مسجدالاقصی جمع شدند و در حمایت از “کتاب القسام” (تیپ های القسام) شاخه نظامی حماس و فرمانده آن فریاد زدند. – به طور عمده ، محمد الذیف.

روز یکشنبه این هفته ، در سالگرد آنچه صهیونیست ها آن را “تخریب معبد” می نامند ، صدها ستون به مسجد الاقصی یورش بردند و فلسطینیان در پاسخ گفتند که مقاومت برای مقابله آماده است و رژیم صهیونیستی باید از نبرد شمشیر اورشلیم. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام / متر



تمامی نوشته های سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی ایواره هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

منبع: خبرگذاری ایواره
طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر فیلم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.