پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات

استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات https://evarah.ir/2021/06/استقرار-صندوق-رای-سیار-در-مرکز-اورژانس/ ایواره Fri, 18 Jun 2021 11:39:12 0000 حوادث https://evarah.ir/2021/06/استقرار-صندوق-رای-سیار-در-مرکز-اورژانس/

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به حجم مأموریت ها ، اورژانس تهران نیاز به نگاه ویژه تری در زمینه جذب نیروی انسانی و بودجه دارد. دکتر. حسن حسینی زاده با اشاره به قرار دادن صندوق رای سیار در مقابل سازمان اورژانس کشور و شرکت تکنسین های اورژانس در انتخابات ، …

منبع: خبرگذاری ایواره
استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به حجم مأموریت ها ، اورژانس تهران نیاز به نگاه ویژه تری در زمینه جذب نیروی انسانی و بودجه دارد.

دکتر. حسن حسینی زاده با اشاره به قرار دادن صندوق رای سیار در مقابل سازمان اورژانس کشور و شرکت تکنسین های اورژانس در انتخابات ، وی درباره درخواست های دولت سیزدهم به ایواره گفت: اورژانس های پیش بیمارستانی اولین خط مراقبت از بیماران و مجروحان حوادث هستند.

وی با بیان اینکه در تهران بیشترین تعداد مأموریت را نسبت به کل کشور داریم گفت: می توان گفت تقریباً یک چهارم مأموریت ها در سراسر کشور تحت پوشش اورژانس تهران هستند. حدود 4000 تماس با اورژانس در تهران برقرار می شود كه از این تعداد حدود 4500 تا 5000 مورد عملیاتی خواهد بود.

معاون اورژانس تهران ادامه داد: در این دولت خدمات اضطراری خوبی ارائه شد و وام های خوبی اعطا شد اما بازهم مسئولیتی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت تهران گفت: باید نگاه ویژه تری به اورژانس تهران داشته باشیم. وضعیت بدی نداریم اما از نظر بودجه و اعتبار انتظارات بیشتری داریم.

وی گفت: “مهمترین دغدغه خدمات اورژانس نیروی کار است.” “با توجه به تعداد مأموریت ها ، ما باید نیروی انسانی متناسب با تعداد مأموریت ها را جذب کنیم.”

حسینی زاده اظهار داشت: یکی از راهکارهای کاهش زمان ورود اضطراری افزایش تعداد نیروی انسانی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.