میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد https://d77.ir/میرلوحی-تعیین-اولویت‌های-شورای-شهر-پ/ دنیای 77 Tue, 15 Jun 2021 04:39:54 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/میرلوحی-تعیین-اولویت‌های-شورای-شهر-پ/ یکی از اعضای شورای شهر تهران از زنان خواست که مبارزات را جدی بگیرند و به لیست جمهوری رای دهند. به گزارش دنیای 77 ، محمود میرلوحی ، در چندین کنفرانس انتخابی نامزدهای ریاست جمهوری در جیحون پارا ، گفت: “در شرایط دشوار کرونا ، اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم خود ، تحریم …

یکی از اعضای شورای شهر تهران از زنان خواست که مبارزات را جدی بگیرند و به لیست جمهوری رای دهند.

به گزارش دنیای 77 ، محمود میرلوحی ، در چندین کنفرانس انتخابی نامزدهای ریاست جمهوری در جیحون پارا ، گفت: “در شرایط دشوار کرونا ، اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم خود ، تحریم های ترامپ ، تورم و محدودیت های مختلف ، سعی در ایجاد این شهر داشتند. مسئول و صادقانه. مطابق با الزامات انجام می شود. در همین راستا ، وقتی مردم دیدند که در این مدت پروژه ها بسته نشده است ، ایستگاه های مترو به سرعت ساخته شدند و چند سال بعد اتوبوس های جدید وارد خط شدند.

وی ادامه داد: وقتی امکان خرید واگن از چین و سوئیس وجود نداشت ، ما سعی در ساخت قطار ملی داشتیم و به این هدف رسیدیم و امروز قطار ملی داریم. ما سعی کردیم فاصله شمال و جنوب تهران و برنامه های محلی را کاهش دهیم و بودجه کافی برای این برنامه ها در نظر گرفته شد. ما پروژه های شهید راستاگر ، شهید بروجردی و بیشتر پروژه های بسته شده را به اتمام رسانده ایم.

میرلوحی رعایت حرمت و انضباط مالی را از ویژگی های شورای شهر پنجم عنوان کرد و گفت: اولویت های شورای شهر پنجم توسط مردم تعیین شد. در این قانون آمده است که اعضای شورای شهر ماهی دو جلسه دارند ، اما اعضای شورای شهر تهران تمام وقت برای شهر و مردم تهران کار کرده اند.

الهام فخری ، یکی از اعضای شورای شهر تهران ، گفت که کارهای زیادی برای گلخانه ها باید انجام شود. در واشنگتن ، مشکل کرونا از یک آسایشگاه شروع شد ، اما در تهران ، خانه های ما مشکلی نداشتند و شیوع نداشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به مردم تهران گفت: “اگر نمی خواهید باغها را تخریب کنید ، اگر می خواهید اموال مردم به شهر برگردد و برای مردم باقی بماند ، اگر نمی خواهید ، املاک نجومی تشکیل می شود و شهر فروخته نخواهد شد ، جمهوری رای به لیست.

وی زنان را به جدی گرفتن مبارزات انتخاباتی فراخواند و گفت: تنها لیست لیست جمهوری خواهان این تعداد زن و مرد جوان است كه همگی مقدس هستند. انشاالله مردم به این افرادی که مایل به خدمت با صداقت هستند رای خواهند داد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.