بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه https://d77.ir/بازگشایی-مراکز-تعویض-پلاک-۴-استان-از-شن/ دنیای 77 Fri, 30 Apr 2021 03:10:20 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/بازگشایی-مراکز-تعویض-پلاک-۴-استان-از-شن/ مرکز شماره پلیس راهو ناجا از معرفی مراکز تعویض شماره و پلاک در چهار استان کشور خبر داده است. سرهنگ علی محمدی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض شماره و پلاک به دلیل وضعیت عروق بیماری کرونا قرمز ، اظهار داشت: به دنبال ابلاغیه ستاد تاخیر ملی و …

مرکز شماره پلیس راهو ناجا از معرفی مراکز تعویض شماره و پلاک در چهار استان کشور خبر داده است.

سرهنگ علی محمدی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض شماره و پلاک به دلیل وضعیت عروق بیماری کرونا قرمز ، اظهار داشت: به دنبال ابلاغیه ستاد تاخیر ملی و با توجه به اینکه الفبای سیستان و بلوچستان ، ایلام ، بوشهر و اردبیل از قرمز به قرمز ، مراکز تعویض پلاک از شنبه ، 10 مه سال جاری بازگشایی می شوند.

وی با بیان اینکه خدمات در این مراکز از طریق جذب اینترنتی انجام می شود ، افزود: شهروندان از امروز می توانند با ذکر شماره در مرکز و تغییر پلاک ، نسبت به استخدام آنلاین اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره پلیس راهو ناجا در خصوص تاریخ انقضا وکالت نامه در ادامه گفت: مدت تعطیلی مراکز به تاریخ انقضا وکالت نامه اضافه می شود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد . به عنوان مثال ، تعداد مراكزی كه در چهار استان تعطیل هستند به وكالتنامه متصل می شوند.

محمدی در مورد سایر استانها گفت: “با تغییر اوضاع کرونا ، تصمیم بر این است که تعدادی از مراکز در شهرهای دیگر نیز بازگشایی شود.

سرانجام ، وی از مراجعه کنندگان خواست تا به پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی در مراکز تعویض پلاک و شماره باز شده توجه بیشتری کرده و به موقع در این مراکز حضور داشته باشند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.