جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

رشد آمار فوتی‌ها در استان بوشهر /برای مصون ماندن از کرونا چه باید کرد؟

رشد آمار فوتی‌ها در استان بوشهر /برای مصون ماندن از کرونا چه باید کرد؟ https://d77.ir/رشد-آمار-فوتی‌ها-در-استان-بوشهر-برای-م/ دنیای 77 Fri, 30 Apr 2021 21:03:09 0000 سلامت https://d77.ir/رشد-آمار-فوتی‌ها-در-استان-بوشهر-برای-م/ دنیای 77 / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش تعداد مرگ و میر در بخش جراحی پزشکی بیمارستان بوشهر خبر داد. سعید سعید کشمیری با انتشار این خبر نوشت: با ثبت 10 فوت در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان تاج در استان بوشهر به یک هزار و 377 نفر رسیده است. وی …

دنیای 77 / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش تعداد مرگ و میر در بخش جراحی پزشکی بیمارستان بوشهر خبر داد.

سعید سعید کشمیری با انتشار این خبر نوشت: با ثبت 10 فوت در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان تاج در استان بوشهر به یک هزار و 377 نفر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش پذیرش در بیمارستان در بخش عروق بیماری کرونا بیمارستان بوشهر گفت: با ثبت نام 123 پذیرش جدید بیمارستان ، تعداد پذیرش بیمارستان در بخش بیماری کرونا بیمارستان بوشهر به 471 نفر رسیده است.

کشمیری با اشاره به شناسایی بیماران شب گذشته بیماری کرونا قلب ، خاطرنشان کرد: با شناسایی بیماران جدید مبتلا به بیماری کرونا قلب تعداد بیماران به 336 هزار نفر رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا تاج کرونا با اشاره به مرگ کرونا گفت: با مرگ 10 بیمار شبانه در بیمارستانی در استان بوشهر ، تعداد قربانیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع به 1.03،737 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه 50 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان در استان بوشهر بستری شدند ، افزود: در حال حاضر 20 بیمار به دلیل ناراحتی شدید تنفسی با کمک تجهیزات تنفسی تنفس می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: “تاکنون بیش از 35000 مورد بهبود در تعداد بیماران آلوده به ویروس وجود داشته است ، اما تنها راه ایمن ماندن در برابر بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی است.

سعید گفت کشمیری مردم را به پیروی از پروتکل های بهداشتی مانند دعا برای سلامتی کارکنان بهداشتی که در ماه مبارک رمضان تمام وقت کار می کنند و فاصله جسمی منظم با دیگران و پرهیز از اجتماعات را دنبال می کنند. دوره های خانوادگی را بیشتر از قبل رعایت کنید.

دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر افزود: “آمار نشان می دهد که بیش از 60٪ از راه تاج کرونا منجر به اجتماعات خانوادگی و اجتماعاتی مانند عروسی و تشییع جنازه می شود. برای در امان ماندن از کرونا باید مرتبا از ماسک استفاده کنید.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.