سینما در فضای مجازی

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

سینما در فضای مجازی

سینما در فضای مجازی https://d77.ir/سینما-در-فضای-مجازی/ دنیای 77 Thu, 29 Apr 2021 20:52:21 0000 عمومی https://d77.ir/سینما-در-فضای-مجازی/ براساس پایگاه داده دنیای 77 ، مهدی کاوهیان ، تهیه کننده فیلم برنامه شهر فرنگ گفت: “فضای مجازی قطعاً مکان مناسبی است ، خصوصاً در این حالت بیماری کرونا که پیش بینی می شود حداقل برای 2 یا 3 سال در سینماها باشد.” این تهیه کننده سینما تاکید کرد: در این شرایط چاره ای جز …

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

مهدی کاوهیان ، تهیه کننده فیلم برنامه شهر فرنگ گفت: “فضای مجازی قطعاً مکان مناسبی است ، خصوصاً در این حالت بیماری کرونا که پیش بینی می شود حداقل برای 2 یا 3 سال در سینماها باشد.”

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: در این شرایط چاره ای جز رفتن به فضای مجازی نداریم.

“ما باید یک راه حل برای این مشکل پیدا کنیم. من فکر می کنم ما هنوز رشد لازم از نظر سیاست ، زیرساخت و فناوری را در این زمینه مشاهده نکرده ایم.”

وی گفت: “البته ، ما می توانیم در مورد این موضوع قوانین به موقع تری وضع کنیم ، اما با همان قوانین موجود ، ادارات مسئول رسیدگی به جرم قاچاق فیلم باز هستند ، اما واقعیت این است که قصد بررسی این موضوع وجود ندارد جرم.”

این تهیه کننده فیلم افزود: مقامات باید تصمیم بگیرند که آیا سینما را به عنوان یک تجارت کشور یا یک مسئله دولتی در نظر بگیرند. ما هنوز این دیدگاه را حفظ نکرده ایم که فرهنگ و هنر مانند هر حرفه دیگری یک تجارت است و مسئولان باید مانع تولید آثار سینمایی. “خواهد شد.” برای اصلاح.

كوهان گفت: “سیستم های فعلی باید از تجربیات گذشته استفاده كنند و برنامه گسترده ای برای گسترش داشته باشند. تحولات اخیر نشان داده است كه نمایش آنلاین فضای مجازی و مشاغل و مشاغل می تواند سودآور باشد و حتی برای بحران و بازیگران نیز سودمند باشد.”

محمدرضا لطفی کارگردان فیلم افزود: فضای مجازی برای سینما لازم است اما کمکی به سینمای ایران نکرده است.

وی یکی از مشکلات انتشار آنلاین فیلم را قاچاق عنوان کرد.

لطفی گفت: تا زمانی که مقامات فرهنگی نمایش فضای مجازی را تشخیص ندهند ، انگیزه و تمایلی برای جلوگیری از قاچاق فیلم وجود نخواهد داشت.

این کارگردان سینما گفت: فضای مجازی در کنار سالن است و مکمل آن است یا باید تعیین کنیم که آن را مقابل سالن و رقیب سالن در نظر بگیریم یا خیر.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.