سرایت کرونای انگلیسی ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سرایت کرونای انگلیسی ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی

سرایت کرونای انگلیسی ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی https://d77.ir/سرایت-کرونای-انگلیسی-۷۰-درصد-بیشتر-از-ک/ دنیای 77 Mon, 05 Apr 2021 19:18:47 0000 عمومی https://d77.ir/سرایت-کرونای-انگلیسی-۷۰-درصد-بیشتر-از-ک/ دکتر مسعود مردانی در برنامه ای تحت عنوان دنیای 77 امشب ، با اشاره به افزایش عفونتهای خانوادگی به دلیل تغییر تاج ، گفت: “قبلاً هر فرد آلوده به تاج چینی حداکثر 2 یا 3 نفر را آلوده می کرد ، اما اکنون هر شخص به تاج اصلاح شده آلوده شده است. “ممکن است تأثیر …

دکتر مسعود مردانی در برنامه ای تحت عنوان دنیای 77 امشب ، با اشاره به افزایش عفونتهای خانوادگی به دلیل تغییر تاج ، گفت: “قبلاً هر فرد آلوده به تاج چینی حداکثر 2 یا 3 نفر را آلوده می کرد ، اما اکنون هر شخص به تاج اصلاح شده آلوده شده است. “ممکن است تأثیر بگذارد.

این متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه میزان آلودگی به ویروس انگلیس 0 درصد بیشتر از تاج چینی است ، افزود: ریه افراد آلوده با ویروس جدید سریعتر می شود و ناگهان در روزهای سوم و چهارم ریه ها می شوند آلوده و در تنفس مشکل دارند. ”

یکی از اعضای گروه اقدام علمی در مقر کرونا گفت: “عفونت ها و واکسیناسیون های قبلی ایمنی مادام العمر در برابر این بیماری و ویروس ایجاد نمی کند.”

این مردان گفتند: “90٪ افرادی که به من مراجعه می کنند و با من ملاقات می کنند دارای کارنا هستند و بیشتر آنها کارنا را به عنوان یک خانواده و در طول سفر و زمان گرفته اند.”

این متخصص بیماریهای عفونی به مردم درباره پر بودن تخت بیمارستان و ظرفیت ICU توصیه کرد: “پیروی از پروتکل فقط پوشیدن ماسک نیست بلکه با رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور منظم در مجامع و مراسم و شستن منظم دستهاست.”

دکتر نادر توکلی ، معاون ستاد ستاد ملی کرونا در تهران ، در یک نشست اضطراری با روسای کل بیمارستان های استان گفت: “این گروه قصد دارد سفر را کاهش دهد و ترافیک شبانه را ممنوع کند ، زمان کارکنان را کاهش دهد و همه افراد غیر کار را تعطیل کند. گروه ها “لازم است انجام شود.

سرهنگ جهانی جانشین سرهنگ پلیس راه ناجا با اشاره به افزایش ترافیک بین شهری در ایام تعطیلات گفت: 440 میلیون تردد در جاده های کشور در ایام تعطیلات ثبت شده است که هر دو باعث افزایش تصادفات و افزایش تعداد تصادفات می شود. بیماریها

جهانی گفت که از فردا مراکز شماره بسته می شود و کلیه شیفت ها لغو می شود و کسانی که قدرت وکالت دارند به دلیل شرایط خاص بیماری تعطیل می شوند.

رهو ناجا ، جانشین فرمانده انتظامی ، با اشاره به تعطیلی کلاس های آیین نامه در آموزشگاه های رانندگی ، در مورد ممنوعیت تردد در شب نیز گفت: “این قانون با محدودیت های بیماری کرونا اجرا شده است که بیشتر آنها مربوط به ترافیک غیر مجاز شبانه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مناف هاشمی افزود: “طبق نظرسنجی ، كمتر از 5٪ از افراد در مترو و اتوبوس ها تحت تأثیر لغو طرح ترافیك قرار گرفته اند و 2 یا 3 نفر دیگر نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند ، از جمله ترافیک و آلودگی هوا افزایش یافته است.

وی با اشاره به کاهش مسافر در بخشهای اتوبوس و مترو گفت: تقاضای سفر با فعالیت اصناف ، بازارها و دفاتر مطابقت دارد و در صورت فعال شدن آنها میزان ترافیک و مسافر افزایش می یابد. ”

استانداران استان های ایلام و مرکزی با اشاره به وضعیت قرمز در استان خود و پر شدن سریع تخت های بیمارستانی ، گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده و اقدامات کنترل شده را ارائه دادند.

 صفت ها در زبان انگلیسی به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی گرامر زبان انگلیسی، در این مقاله راجب صفت ها صحبت می کنیم که در زبان انگلیسی بسیار هم کاربردی هستند.

۱- توضیحات نوشتاری

صفتها اسم ها را توصیف یا اصلاح میکنند:

  • I like fairy tales. A fairy tale is an imaginary story that has unrealistic characters in a fantastic background. It makes me forget about the real world and refreshes my tired mind.   من داستانهای افسانه ای را دوست دارم،افسانه ها داستانهای خیالی هستند که شخصیت های غیرواقعی در پس زمینه ای فوق العاده دارند. این باعث میشود که من دنیای واقعی را فراموش کنم و ذهن خسته ام را تازه کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.