جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توسعه اردوگاههای دانش آموزی به مهارت افزایی جوانان و نوجوانان کمک می کند

توسعه اردوگاههای دانش آموزی به مهارت افزایی جوانان و نوجوانان کمک می کند https://evarah.ir/2021/01/توسعه-اردوگاههای-دانش-آموزی-به-مهارت-ا/ ایواره Sat, 23 Jan 2021 23:40:18 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/01/توسعه-اردوگاههای-دانش-آموزی-به-مهارت-ا/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ کارگروه تخصصی توسعه و تجهیز اردوهای دانش آموزی استان قزوین عصر شنبه با حضور علی فرخزاد معاون استاندار ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش ، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی در اردوگاه شهید بابایی در یانس آباد آبیک. رجب رحمانی در این …

منبع: خبرگذاری ایواره
توسعه اردوگاههای دانش آموزی به مهارت افزایی جوانان و نوجوانان کمک می کند

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ کارگروه تخصصی توسعه و تجهیز اردوهای دانش آموزی استان قزوین عصر شنبه با حضور علی فرخزاد معاون استاندار ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش ، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی در اردوگاه شهید بابایی در یانس آباد آبیک.

رجب رحمانی در این جلسه اظهار داشت: اردوها می توانند نقش مهمی در زمینه آموزش داشته باشند و همچنین به دانش آموزان در ارتقا مهارت های خود کمک کنند.

کامپی 89

وی افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می تواند آینده کشور و فرزندان ما را تضمین کند ، بنابراین هر چقدر برای آموزش و فرهنگ هزینه کنیم ، نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دهه های گذشته تلاش های زیادی برای راه اندازی اردوگاه شهید بابایی در یانس آباد انجام دادیم و امروز که این مجموعه با همه مشکلات و مشکلات شکل گرفته است ، باید بتوانیم برای تکمیل آن و آماده بهره برداری کامل.

رحمانی افزود: وجود دو اردوگاه مهم از جمله شهید رجایی در تاكستان و شهید بابایی در آبیك واقعاً یك فرصت بی نظیر است كه می تواند در صورت استفاده منطقی از سوی دانشجویان در استان های همجوار مورد استفاده قرار گیرد و آسیب های اجتماعی را كاهش دهد. بنابراین ، ما در تکمیل این مجموعه جدی هستیم و هر کمکی نیاز باشد انجام خواهیم داد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته در سالهای گذشته این مجموعه مورد غفلت قرار گرفت و کار متوقف شد اما امروز وجود آن به شدت احساس می شود و باید به بیشتر آن کمک کنیم تا آماده استفاده و بهره برداری شود سال آینده.

وی اظهار داشت: این اردوها بهترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و بدون شک یک سرمایه ارزشمند در استان است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

رحمانی افزود: همه ما باید به آموزش فرزندان خود در مدارس و اردوگاه ها كه محلی برای آموزش و به دست آوردن تجربه در زندگی شخصی است ، كمك كنیم و در این میان قطعاً می توان در این اردوگاه توجه به مباحث ارتقا را به دست آورد

منبع: خبرگذاری ایواره
توسعه اردوگاههای دانش آموزی به مهارت افزایی جوانان و نوجوانان کمک می کند

15 استراتژی موثر برای تربیت بهتر نوجوانان

چگونه می توانیم نوجوانان خود را بر پایه آموزه های دینی تربیت کنیم به گونه ای که به افرادی دوست داشتنی، اخلاق گرا، سالم و محترم تبدیل شوند؟

اگرچه خانواده ما هنوز در میانه این راه قرار دارد اما در ادامه 15 استراتژی موثر فرزندپروری برای سالهای نوجوانی که تاکنون آموخته ایم را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

1- به خدا توکل داشته باشیم. وقتی باور داریم که خداوند از آفرینش ما هدفی داشته، سعی نمی کنیم زندگی دیگران، از جمله نوجوانان خود را به کنترل در آوریم.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.