نقش جن‌گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه

به خبرنامه جامع تخصصی لوازم خانگی خوش آمدید

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نقش جن‌گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه

نقش جن‌گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه https://evarah.ir/2021/01/نقش-جن‌گیران-در-اتخاذ-تصمیمات-مرموزان/ ایواره Tue, 26 Jan 2021 09:41:36 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/01/نقش-جن‌گیران-در-اتخاذ-تصمیمات-مرموزان/

اگر یافته های احمد توکلی را صحیح ارزیابی کنیم ، باید گفت که رامالی در بین خواص نیز مشهور است و حتی کتاب هایی نیز در این زمینه منتشر شده است. به گزارش ایواره ، این روزنامه مشرق وی نوشت: “به نظر می رسد فقط سید صادق و عباس غفاری نبودند كه به احمق های …

منبع: خبرگذاری ایواره
نقش جن‌گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه

اگر یافته های احمد توکلی را صحیح ارزیابی کنیم ، باید گفت که رامالی در بین خواص نیز مشهور است و حتی کتاب هایی نیز در این زمینه منتشر شده است.

به گزارش ایواره ، این روزنامه مشرق وی نوشت: “به نظر می رسد فقط سید صادق و عباس غفاری نبودند كه به احمق های دولت احمدی نژاد معروف شدند.” افراد دیگری نیز هستند که اکنون احمد توکلی جرات ذکر آنها را دارد. وی نوشت غسل آیت الله مصباح یزدی شخصی به نام مطلبیه کاشانی ، فوق بدهکار بانک و صندوقدار است که با علما نیز در ارتباط است! به نظر می رسد برخی از افراد جامعه به رامالی اعتقاد دارند و برخلاف تصور عمومی ، آنها فقط در میان مردم عادی نیستند. اگر اکتشافات توکلی را درست بدانیم ، باید گفت که رامالی نیز پرستش دارایی است و حتی کتابهایی نیز در این زمینه منتشر شده است؛ از جمله “طالع بینی یا طالع بینی ، حقیقت یا خرافات” توسط فرزاد مشکات. این کتاب در سال 1372 منتشر شده است و به نظر نادر است ، اما قیمت آن بصورت آنلاین 40000 تومان اعلام شده است که با تماس واتس اپ قابل سفارش است! کتاب دیگری که وجود دارد “اصول شن و ماسه و اسطرلاب” است که توسط حسین نمینی تهیه و تنظیم شده است.

وب سایت خبری 1990 به نقل از وال استریت ژورنال ، گزارشی عجیب درباره ماه رمضان اصفهان و دیدار آن با چندین مقام منتشر کرد. در این گزارش از پیرمردی به نام سید صادق نام برده شده بود كه جنى همراه او بود كه فقط او می توانست او را ببیند. بر اساس این گزارش ، وی عالی ترین غیبت و سازماندهی چندین مقام ایرانی بود و گفت که برخی از مقامات با وی در تماس مرتب بوده اند و وی شخصاً دو بار رئیس جمهور وقت محمود احمدی نژاد را دیده و از طریق وی با وی در تماس بوده است. اعضای دولت.

علیرضا زاکانی یک بار در مخالفت با مشایی گفت: جدی گرفتن کسانی که به هیچ وجه مورد تأیید بزرگان دین نیستند و بر اساس اصول و اعتقادات دینی ما تأیید می شوند و سفرهای زیر سال از خارج برای کمک گرفتن از برخی از خرافات نیز مواردی است که در صلاحیت آنهاست. س forالاتی برای موقعیت میانی برای وظیفه می کند. مرا با نفر دوم در کابینه بگذار.

جهان نیوز ، یک وب سایت نزدیک به او ، خبری را منتشر کرده بود که طبق آن “یکی از مقامات عالی کشور” به ارتباط با یک زاهد هندی 400 ساله متهم شد. او ملاقات کرده بود. وی همچنین “ملاقاتهای بسیار منظمی” با برخی از “افراد عجیب” در ایران داشته که گرایشهای مشابه زاهدان هندی دارند.

عباس عبدی بعداً در مقاله ای نوشت: “حدود دو سال پیش ، یکی از آشنایان قدیمی برای تحصیل در حرفه صوفیان و درویش به شهر نیسور در بنگلور در جنوب هند رفت که از این نظر بسیار مهم و مشهور است. در آنجا با یک صوفی آشنا می شود معروف به عبدالقادر ، که پایان حکومت ایران را پیش بینی می کند. او یک معلم مستقیم نظریه پرداز دولت سابق است ، و البته این پیش بینی را به او اطلاع داد. به نظر می رسد اگر آنها پرچم مخالفان سقوط کرده را به دست آورند ، جایگزینی فوری! البته ، تاریخ ذکر شده ظاهراً گذشته است و احتمالاً بد است! “اما واقعیت تصمیمات و سیاست های این جنبش بر اساس این زمینه و زمینه از گذشته های دور بوده و هست.”

در ماه مه 1990 ، همزمان با سرنگونی احمدی نژاد ، حملات اصولگرایان به وی شدت گرفت. در این زمان ، داستان “رامالی” دوباره به سوژه داغ آنها تبدیل شد. مرتضی نبوی گفته بود که استفاده از جریانهای انحرافی جادو و استفاده از ماوراالطبیعه “نمی تواند دور از ذهن باشد” و آنها خود بعضی اوقات ادعای چنین ارتباطاتی می کردند؛ یعنی انکار نکردند. حسین فدایی همچنین گفته بود: “به نظر می رسد كه این جریان منحرف با استفاده از یك سری مسائل شیطانی سعی در تأثیرگذاری بر مردم دارد كه دور از واقعیت نیستند و طبق آیات قرآن نیز از اعتقادات مسلمانان هستند.”

مشهورترین اظهار نظر در این زمینه متعلق به آیت الله محمدتقی مصباح یزدی ، یکی از طرفداران سرسخت محمود احمدی نژاد در دو انتخابات سال 1984 و 1988 بود که نتوانست حمایت رئیس دولت وقت را از مشایی و نوع آن متزلزل کند. رابطه آنها وقتی به بعضی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از 90٪ معتقد هستم که او شیفته است! این وضعیت به هیچ وجه طبیعی نیست. هیچ انسان عاقلی چنین کارهایی نمی کند؛ اگر او از اختیارات محروم نشود … ما نسبت به اعمال و حرفه های شخص مورد نظر حساس شدیم ، دیدیم که او یک حرفه بسیار معطر است و به هیچ وجه یک حرفه ساده نیست. من روز به روز احساس کردم که یک خطر بزرگ در این روند وجود دارد و تلاش زیادی در این راه انجام شده است. من نمی دانستم که آیا این هیپنوتیزم ، جادو ، ارتباط با مرتد است؟ “من چنین چیزهایی را نمی دانم ، اما می دانستم که در این مورد چیزی غیرطبیعی وجود دارد … البته ، همه اینها شنود است و من آنها را با چشم خود ندیده ام.”

سرانجام ، محسنیه اژه ای ، سخنگوی وقت قوه قضائیه ، در تاریخ 15 آگوست 1990 در مورد دستگیری عامل جنایت گفت: “دادگستری با اتهامات و جرایم برخورد می کند ، نه با عنوان. مجرم می تواند به دلیل جرم خود مرتکب جرمی شود. اما ما به اتهام جنایتی که مرتکب شده با او برخورد خواهیم کرد. دو نفر از کسانی که به جنگیر معروف هستند در دادگاه منتظر محاکمه هستند. “یک حکم صادر شده و کیفرخواست آماده صدور است و به دادگاه می رود.”

بعدا گزارش شد که شخصی به نام عباس غفاری ، عضو منطقه احمدی نژاد ، دستگیر شده است که اعتراف کرده است که با برخی از اعضای جنبش به اصطلاح انحرافی ارتباط دارد و گفت که وی از قدرت شرورانه و غیرقانونی آنها استفاده کرده است. سیاست های.

جوان آنلاین درباره او نوشت که او ادعا می کند اقدامات ریاضتی غیرقانونی غیرقانونی را انجام داده است ، اگرچه اژه ای از دو نفر نام برد ، اما تنها یک نفر ذکر شد.

در همه موارد ، احمدی نژاد و همکارانش هرگونه ارتباط با چنین افرادی را انکار کردند. احمدی نژاد گفته بود: “آنها دولت را به داشتن ارتباط با رام الله متهم كردند. سرانجام معلوم شد كه رام الله به جز دولت با همه ارتباط داشت! … اگر كار ما با حوله انجام می شد ، دیگر مجبور نبودیم برویم. از یک شهر به شهر دیگر بمیریم. ما به همان جادوگران و جواهرات گفتیم که کاری انجام دهند! در همین حال ، اگر این جادوگران و جنگجویان می توانستند کاری کنند که مانع دستگیری آنها شود. پس کجاست؟ همه اینها ، جادوگران و جادوگران ، و شما گفت که آنها با دولت ارتباط دارند ؛ پس آنها کجا هستند؟ “چگونه این اتفاق افتاد و شما ناگهان به خواب رفتید؟”

نقش قماربازها در تصمیم گیری های مرموز

احمد توکلی در یادداشتی که در صفحه الف منتشر شد نوشت: “… چندی پیش آقای صدیقی نقل قولی از یک گسل در سیما را نقل کرد که باعث جنجال زیادی در کشور شد ؛ تا حدی که مدتی بعد مجبور شد عذرخواهی کنید. یافتن غسل مورد نظر با توجه به کدی که وی در سخنرانی خود ارائه داد کار دشواری نبود. حمام آیت الله مصباح حمام مرحوم آیت الله حق شناس است. همان ابر سرمایه دار فوق العاده ای که اخیراً یک آقای پناهیان ایجاد کرده است از خود در برابر حملات ناجوانمردانه علیه او دفاع کرد ، او در صحبت های خود در مورد کسی که عدم اطمینان مالی زیادی برای او وجود دارد اطمینان و سو susp ظن زیادی داشت. با ظهور جنبش عدالت در این موضوع ، بیشتر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت پرونده آقای مطلبی کاشانی یک مورد خاص بود و با انتصاب صریح او علما را هشدار داد تا از این کار جلوگیری کنند ، من.

فردی که توسط نظرسنجی ها مشخص شده است ، شبکه بزرگی از ارتباط با مقامات ارشد و روحانیون برجسته دارد. همچنین ، مرور برخی از موضوعاتی که در شفافیت و عدالت نظارت در حال وقوع است ، نشان می دهد که متأسفانه سفیهان و کشیشان فاسد در سالهای اخیر در تصمیم گیری های مرموز و ناکارآمد برخی از مقامات و مشاهیر نقش داشته اند ؛ افرادی که در کسوت خیران و بازرگانان مذهبی ، علی رغم سودمندی انجام کار خیر مبتنی بر غصب دارایی دیگران یا اجاره وقف ، حتی در صورت مراقبت از صدها کودک معلول و یا ساختن حوزه های علمیه ، به دنبال تأثیرگذاری بر علما و مسئولان هستند. باشد ، و از آن بدتر ، نباید پای چنین افرادی را برای نظارت بر امور در آستانه مقدس علی بن موسی الرضا (ع) باز کند. پرونده های مشابه دیگر شامل شخصی به نام … است که به عنوان یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگی با بدهی چند صد میلیاردی به بانک سرمایه از کشور گریخته است. موحدی در کسوت شخص خوبی که برای تبلیغ دین و کمک به فقرا از کمک به برخی از مبلغان معروف تهران دریغ نکرد … هر جا دین باشد ریا و نفاق و ریا دارد. . “ما کسانی هستیم که با ضعف و دوستی خدای ناکرده راه را برای سلطه شیطان بر ما باز می کنیم و با قیامی روبرو خواهیم شد …”

واکنش فرزند آیت الله مصباح یزدی

به گزارش جماران ، حجت الاسلام علی مصباح یزدی ، فرزند مرحوم آیت الله مصباح یزدی ، در واکنش به اظهارات احمد توکلی گفت: “آقای توکلی اشتباه است و این اطلاعات غلط است. من این را تأیید نمی کنم.” غسال حاج آقا نبود. “

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
نقش جن‌گیران در اتخاذ تصمیمات مرموزانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.